احتمال عرضه گلکسی فولد سامسونگ در ماه مرداد

0
احتمال عرضه گلکسی فولد سامسونگ در ماه مرداد

پس از چند بار تعویق‌ عرضه‌ی گلکسی فولد سامسونگ، به‌نظر می‌رسد این گوشی تاشدنی، تمامی تست‌ها را پشت سر گذاشته و تا ماه اوت به بازار عرضه می‌شود.پس  از چند بار تعویق‌ عرضه‌ی گلکسی فولد سامسونگ، به‌نظر می‌رسد این گوشی تاشدنی، تمامی تست‌ها را پشت سر گذاشته و تا ماه اوت به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی اولین گوشی ۷٫۴ اینچی سامسونگ باشد. از تمام ویژگی هایی که گوشی های ۲۰۱۹ داشته اند تنها پشتیبانی از شبکه lte در گلکسی فولد دیده می شود. البته پشتیبانی از تکنولوژی Fingerprint نیز از دیگر امتیاز های این گوشی می باشد. در نتیجه نمی توان هنوز نیامده از آن انتظار پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه NFC و ضد آب بودن داشت. به دلیل ویژگی های سخت افزاری و ساختاری گوشی نیز نمی توان آن را در زمره گوشی های سبک وزن به شمار آورد.

 

 
 

 

اندازه نمایشگر گوشی گلکسی فولد از تکنولوژی Dynamic AMOLED برخوردار است. البته نمایشگر ثانویه از تکنولوژی Super AMOLED بهره مند است. اولین امتیاز منفی برای این گوشی تراکم پیکسلی آن است که دقیقا برابر با ۳۶۲ پیکسل بر اینچ است. این ویژگی به وضوح خوبی از نمایشگر با ارقام دقیق ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل می انجامد. اندازه فیزیکی نمایشگر ثانویه برای این گوشی ۴٫۶ اینچ است که از رزلوشن ۸۴۰ xدر ۱۹۶۰ پیکسل برخوردار است.
از جمله ویژگی های نمایشگر این گوشی همچون سایر گوشی های سامسونگ می توان به پشتیبانی از ویدیوی HDR، سنسورهای مجاورتی و تطبیقی نور اشاره کرد. نکته مهم تر این که نمایشگر این گوشی در این مرحله به صورت ضد خش و ضد آب معرفی نشده است بنابراین از تست های نابجا برای این گوشی جدا خودداری کنید.

 

 
 

 

گوشی تاشو سامسونگ از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با سایر گوشی های هوشمند سامسونگ ندارد. چیپ پردازنده این گوشی از نوع Qualcomm Snapdragon 855 است که از پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس پردازشی ۲۸۴۰  مگاهرتز بهره مند است. این ویژگی از نظر رده بندی های تخصصی، عملکرد عالی دارد.

همچنین پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 640 در نظر گرفته شده است. اما ویژگی مهمی که در گلکسی تاشو فولد سامسونگ نظر من را به خود جلب کرد و احتمالا برای اولین بار است که در عمر گوشی های هوشمند دیده می شود، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی آن است. هر چند حافظه داخلی این گوشی ۵۱۲ گیگابایت است اما نبود اسلات افزایش حافظه، موجب شده که علاقمندان به ضبط ویدیو های پر کیفیت ۴K با مشکل مواجه شوند.

پشتیبانی از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به Samsung One UI در کنار اندروید ۹ از دیگر ویژگی های عملکردی این گوشی می باشد.

 

 
 

 

این گوشی در بازار های جهانی با قیمت ۱۹۸۰ دلار رده بندی شده که برای ایران نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان به احتمال زیاد قیمت بندی شود!

نکته مهم در رابطه با این گوشی این است که در حال حاضر تنها رقیبی که برای این گوشی به چشم می خورد گوشی تاشو هواووی است که همراه با این گوشی در نیمه های ۲۰۱۹ متولد خواهد شد. تلاش ما بر این است که ویژگی های دیگر این گوشی ها را هر چه سریع تر بدست آوریم و در اختیار شما قرار دهیم.

 

 
 
از جمله ویژگی های دیگری که به گوشی Galaxy Fold نسبت داده شده پشتیبانی از اتصال بلوتوثی است که البته خبری از ورژن بلوتوث بکار گرفته شده در آن نیست.

همچنین از میان تمام سنورهایی که برای یک گوشی قدرتمند در نظر گرفته می شود، گلکسی تاشوی سامسونگ تنها از Accelerometer بهره مند است ( به غیر از سنسور های معرفی شده در بخش نمایشگر )

1-پشتیبانی از خروجی صدای گوشی به طور اختصاصی
2-پشتیبانی از خروجی صدای مدیا به صورت چند اسپیکره
3-برخورداری از قابلیت Wireless screen share
از جمله ویژگی های دیگر این گوشی است.

 

 

 

طبق گفته‌‌ی کارشناسان و منابع داخلی سامسونگ که نامشان فاش نشده، غول فناوری کره‌ای طراحی لولا و صفحه‌ی نمایش گلکسی فولد را ارتقا و آزمایش‌های مربوط‌به آن را انجام داده‌ است. از قرار معلوم این دستگاه تمامی آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و تنها انجام مراحل پایانی جهت رونمایی از این گوشی، باقی مانده‌ است.

باتوجه‌به مشکلاتی که در ساختار این گوشی تاشدنی در زمان عرضه‌ی اولیه وجود داشت، گزارش‌های متعددی از شکستن صفحه‌ی نمایش و خرابی‌های مکرر آن منتشر شد که باعث چندین بار به‌تعویق افتادن عرضه‌ی آن شد.

اگرچه رونمایی از گلکسی فولد در ماه ژوئیه بعید به‌نظر می‌رسد، اما براساس شایعات جدید، تمامی شرایط جهت عرضه‌ی آن در ماه اوت و به احتمال زیاد، پس از مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 در روز هفتم این ماه، مهیا باشد. در هر صورت، احتمال معرفی هم‌زمان این دو دستگاه توسط سامسونگ در یک روز بسیار ضعیف است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    785 بازدید

    0 نظر

    درج: 31 تیر 1398

    توسط: s.zolfaghari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir