اطلاعیه اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی سال 97

0
اطلاعیه اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی سال 97

ضمن ابراز خوشوقتی از حضور تمامی شرکت کنندگان در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی، اطلاعات موردنیاز جهت دوره آموزش تابستانی المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی 97-1396 اعلام می شود:

نحوه تصحیح و قرائت پاسخنامه های آزمون های تستی:
پاسخنامه  آزمون هایی که دارای سوالات تستی بوده توسط ماشین علامت خوان با دقت بسیار بالا قرائت شده و کنترل و بررسی های دستی نیز جهت صحت قرائت آنها انجام گرفته است.

فرآیند تصحیح اوراق تشریحی آزمون ها:
المپیادهایی که دارای آزمون تشریحی بوده بر اساس مصوبه شورای باشگاه دانش پژوهان جوان پس از عملیات رمز گذاری اوراق امتحانی شرکت کنندگان برای هرپاسخ سوال، دو تصحیح توسط مصحح اول و دوم باتوجه به ریز بارم تعیین شده توسط کمیته، ‌انجام پذیرفته و درصورت وجود اختلاف بین تصحیح اول و دوم ، تصحیح سوم انجام شد، که این نمره به عنوان نمره اصلی ثبت و محاسبه شده است ، همچنین اعضای کمیته علمی ذیربط نیز بررسی های دقیقی را بر نحوه تصحیح اوراق امتحانی انجام داده است .

چگونگی توزیع کارنامه شرکت کنندگانی که پذیرفته نشده اند:
برای شرکت کنندگانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند ضمن آرزوی موفقیت در سایر عرصه های علمی ، کارنامه ای جهت اطلاع صادر شده است که در صورت تمایل می توانند کارنامه خود را  از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی  http://oly.medu.ir  دریافت نمایند.

نحوه برگزاری آزمون عملی (مرحله سوم) المپیاد کامپیوتر:
آزمون مرحله سوم (عملی) پذیرفته شدگان مرحله دوم المپیاد کامپیوتر، درمحل و زمانی که به زودی ازطریق همین سایت اعلام خواهدشد برگزار می شود.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله دوم :
پذیرفته شدگان این مرحله از المپیادهای علمی (به استثنای المپیاد ریاضی و کامپیوتر) می بایست در دوره آموزش تابستانی که از روز پنجشنبه مورخ 11/5/1397 در محل دانشگاه امیرکبیر آغاز می گردد، شرکت نمایند. پذیرفته شدگان محترم، ضروری است روز چهارشنبه مورخ 10/5/97  از ساعت 8 صبح  جهت تکمیل فرم ثبت نام به همراه پدر یا مادر، به نشانی تهران، حدفاصل خیابان حافظ و چهارراه ولیعصر، کوچه سعید، دانشگاه صنعتی امیرکبیر(دانشکده مهندسی صنایع و سیستمهای مدیریت) مراجعه نمایند.

دانش آموزانی که جهت ثبت نام به همراه نماینده اعزامی آموزش و پرورش مراجعه می نمایند میبایست  فرم تعهدنامه  مربوط به ولی دانش پژوه را(که قبلا توسط دانش آموز ازطریق سامانه تکمیل شده است) در روز ثبت نام به امضا و تایید برسانند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

* گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار ممهور به مهر مدرسه (در سال جاری) محل تحصیل ، حاوی مشخصات کامل ، پایه و رشته تحصیلی دانش آموز.

* دانش آموزانی که تغییر رشته داده اند، ارائه گواهی مبنی بر انجام تغییر رشته با درج نمره مربوطه نیز ضروری است .

* کارنامه پایه یازدهم که به امضای مدیر رسیده و ممهور به مهر مدرسه باشد(کپی مدارک فوق پذیرفته نمیشود) .

* اصل شناسنامه به همراه یک برگ تصویر صفحه اول (در صورت وجود توضیح یک کپی از صفحه توضیحات )

* سه قطعه عکس رنگی ٤×٣ پشت نویسی شده با مشخصات کامل (عکس ها یک شکل و در سال جاری گرفته شده باشد.)

تذکر مهم: چنانچه دانش آموزی شرایط لازم برای شرکت در مرحله اول المپیاد مندرج در بخشنامه شماره 176147/460 مورخ 22/9/96 را نداشته باشد، از وی ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

چنانچه در هر مرحله ای از دوره های آموزشی مشخص شود دانش پژوهی فاقد شرایط لازم و ضروری مندرج در بخشنامه مذکور است از ادامه حضور و آموزش وی جلوگیری خواهد شد.  
باشگاه دانش پژوهان جوان برای تأمین خوابگاه دانش آموزان شهرستانی که در دوره آموزش تابستانی شرکت می کنند، در دانشگاه امیرکبیر برنامه ریزی نموده است. لذا شایسته است این دانش آموزان وسایل شخصی مورد نیاز خود شامل حوله، مسواک، خمیردندان، لیوان،  ملحفه تمیز، کفش و لباس ورزشی، دفترچه بیمه درمانی، بیمه تکمیلی، کارت بیمه حوادث دانش آموزی و ماشین حساب و سایر لوازم التحریر مورد نیاز را همراه داشته باشند.
ضروری است دانش آموزان المپیاد زیست شناسی ، شیمی و فیزیک علاوه بر وسایل فوق الذکر، روپوش سفید آزمایشگاهی نیز در طول دوره به همراه خود داشته باشند.  
مقررات مربوط به پوشش دانش پژوهان در دوره آموزشی تابستان مانند مقررات دبیرستان های دخترانه و پسرانه است. لذا ضروری است پذیرفته شدگان دختر با پوشش چادر و یا مانتو و مقنعه ویژه مدرسه و دانش آموزان پسر با لباس مناسب در دوره حضور یابند.

چگونگی رسیدگی به اعتراضات و درخواست های تجدید نظر داوطلبانی که در مرحله دوم پذیرفته نشده اند:

چنانچه دانش آموزی پس از مطالعه کامل پاسخنامه چندگزینه ای یا تشریحی ارائه شده توسط کمیته علمی، به نتیجه اعلامی اعتراض داشته و خواستار رسیدگی مجدد باشد، می تواند باتوجه به کارنامه اخذشده و با تکمیل فرم رسیدگی مجدد، مراتب را به روش اعلام شده در سامانه ثبت نام الکترونیکی المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی http://oly.medu.ir  و فقط در بازه های زمانی مشخص شده و ازطریق سامانه مذکور، جهت بررسی ارسال نمایند. بدیهی است کمیته علمی ذیربط در اسرع وقت نسبت به بررسی مجدد اقدام و مرکزملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان پاسخ آن را ازطریق همان سامانه اعلام خواهد نمود.

لازم به ذکر است رسیدگی به اعتراضات صرفاً از طریق سامانه فوق امکان پذیر بوده و به درخواست هایی که از طریق سایر روش ها (ارسال ایمیل، نمابر ، بصورت دستی و ...) ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,756 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 مرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir