پیام رئیس جمهور به المپیاد زیست شناسی ۲۰۱۸

0
پیام رئیس جمهور به المپیاد زیست شناسی ۲۰۱۸

در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین المپیاد زیست شناسی ۲۰۱۸، پیام رئیس جمهور به این المپیاد توسط وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.

بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علی الهیارترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان عصر امروز ۲۴ تیر در هتل اسپیناس پالاس آغاز شد.

در این مراسم سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور را قرائت کرد:

متن پیام به شرح زیر است:

"برگزاری بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی را صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همه شرکت کنندگان ارجمند و دست اندرکاران سخت کوش آن آرزوی توفیق دارم.

نخبگی مجموعه‌ای از سه ویژگی «هوش و استعداد ، همت برجسته برای مطالعه و تحقیق و کار و تلاش و حوصله تحسین برانگیز برای پیگیری و ممارست است و نگاه عالمانه و حکیمانه به این ویژگی‌ها، روشن می‌کند که همه آنها نعمت و روزی خداوند بزرگ است و لذا دانش و نخبگی را باید در راه خداوند و برای خیر بندگان خدا، ارزانی داشت و آن را در خدمت حال و آینده جامعه، ملت و کشور قرار داد.

المپیاد جهانی زیست شناسی، میدانی برای تبادل اندیشه‌های دانش آموزان در زمینه علم زیست شناسی است و من امیدوارم میزبانی جمهوری اسلامی ایران در این المپیاد بزرگ علمی، فرصتی را فراهم آورد تا محیطی مناسب برای تبادل نظر کارشناسانه درباره کمیت و کیفیت آموزشی زیست شناسی در کشورهای عضو فراهم شود.

بدون تردید جوانان شرکت کننده در این المپیاد جهانی می‌توانند در این عرصه مهم بین المللی، تلاش کنند. اهمیت رشته زیست شناسی و توانایی‌های محققین و دانشمندان این رشته را برای حل مسایل آن مورد توجه قرار داده و در حد توان راه‌حل‌های ممکن را ارائه دهند.

به وزیر محترم آموزش و پرورش توصیه اکید دارم برنامه‌های مشابه این رخداد مهم را در رشته‌های دیگر علمی گسترش دهد و با میزبانی از شخصیت های معتبر علمی جهان، دعوت از جوانان پرشور و علاقمند کشورها، بستر لازم برای گفت و گوی بین فرهنگ‌ها را میسر نمایند.

دولت جمهوری اسلامی ایران، حضور تک تک جوانان و دانش‌آموزان شرکت کننده در این المپیاد را میمون و مبارک می‌داند و به همه آنان و سرپرستان و معلمان و همراهان آنان خوش‌آمد می گوید.

این فرصت را مغتنم شمرده و به همه شما جوانان نخبه و نوید دهندگان آینده روشن کشور توصیه می‌کنم خانه پرافتخار میهن را با نیروی فکر و عزم و اراده، به گونه‌ای بسازید که شایسته این ملت و این تاریخ پر افتخار باشد. اطمینان دارم با استفاده از استعدادهای برتر و ظرفیت های فراوانی که در کشور وجود دارد، به جایگاه واقعی و شایسته خود دست خواهیم یافت."

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,857 بازدید

    0 نظر

    درج: 25 تیر 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir