مصور شدن مجسمه ها در آینه استوانه ای

0
مصور شدن مجسمه ها در آینه استوانه ای
اگر لئوناردو داوینچی امروز زنده بود ، او همان کاری را می کرد که جونتی انجام می داد. او از الگوریتم ها استفاده می کرد. هیچ کس دیگری مانند او امروز کار نمی کند. هنر او آمیزه ای بین عاطفه و هوشمندی  است و این همان چیزی است که این جرقه است. "- منتقد هنری بی بی سی استل لوات. جونتي هورويتز (متولد 1969 در ژوهانسبورگ) هنرمند ، مهندس و كارآفريني است كه كارهاي او بر زيبايي شناسي هنر در زمينه ادراك انسان متمركز است. او آثار هنری الهام گرفته از علم را خلق می کند و به دلیل مجسمه های آنامورفیک و همچنین استفاده از فناوری نانو در آثار هنری خود شناخته شده است. مفاهیم پیشگام هورویتس در مجسمه سازی امروزه هم در دنیای علمی و هنری به عنوان ژانرهای جدید شناخته شده اند و هم در برنامه های درسی آکادمیک به طور گسترده مورد مطالعه قرار می گیرند.
کارهای هورویتس بر زیبایی شناسی هنر در متن درک انسان متمرکز است. مجسمه سازی اولیه او توسط استل لوات در طی سال 2011 در مقاله ای برای مجله مجله هنر انگلستان کشف شد: "هورویتس با کم کردن شکاف بین هنر و علم ، می داند که این دو به طور کلی با هم پیوند دارند ، همانطور که ما به طور طبیعی ، به راحتی بین خود معنوی و عملیاتی ما تقسیم می شود ".

 

 
 

 


استل لوات ، منتقد هنری رادیو 2 بی بی سی ، در مستندی از اینترنشنال سی ان ان  در مورد آثار هنری هرویتز در سال 2015 ، کارهای هورویتس را اینگونه توضیح داد: "اگر لئوناردو داوینچی امروز زنده بود ، او همان کاری را می کرد که جونتی انجام می داد. او از الگوریتم ها استفاده می کرد. امروز هیچ کس دیگری مانند او کار نمی کند. هنر او آمیزه ای بین عاطفی و هوشمند است و این چیزی است که به آن جرقه می زند. "

 

 
 

 


تا اواخر 2008 هورویتس هرگز مجسمه ای تولید نکرده است. در سال 2009 اولین مجسمه وی "یودا و آنامورف"  برنده جایزه " انتخاب مردم" در موزه  مدیستون و جایزه بنتلیف گالری هنر شد. بعداً در سال 2009 برنده جایزه مجسمه سازی نجیب شد و مأمور شد اولین کار بزرگ خود را (یک مطالعه برهنه از پدرش به نام "رژیم غذایی من") در دهکده قرون وسطایی ایتالیا نصب کند. در سال 2010 وی به عنوان نامزد نهایی چهارمین جایزه بین المللی لاگونا در ونیز ، ایتالیا انتخاب شد.

 

 
 

 


در ژانویه 2013 ، اثر آنورفیمیک هرویتز توسط وبلاگ نویس هنری کریستوفر جابسون کشف شد و چند روز پس از انتشار در اینترنت ویروسی شد. در یک مستند کوتاه درباره فلسفه "نسل پی" هورویتس توسط تولیدات ورا تخمین زده شده است که مجسمه در طی چند هفته 20 میلیون بازدید آنلاین داشته است.

 

 
 

 


"یافتن این مرز بین هنر و علم انگیزه اصلی زندگی هنری من است." این کلمات متعلق به مجسمه ساز مستقر در لندن ، جونتی هورویتس است ، که با استفاده از اسکن سه بعدی و قدرت π برای ساخت مجسمه های آنامورفیک خیره کننده ای که در بازتاب های استوانه ای دیده می شود ، پیچیدگی ، مطالعه و تلاش در پایه این مجسمه های مدرن باور نکردنی ایستاده است ، در حالی که چشم انداز و کنجکاوی چیزی غیرعادی را شکل داد.

 

 
 

 


استوانه های فلزی آینه مجسمه های کشیده ای هستند که اشکال آنها فقط از منظر خاصی دیده می شود. آنچه به نظر می رسد مس ذوب شده است ، در استوانه فلزی به عنوان دستی در کار با عنوان "جوان سازی" به نمایش گذاشته می شود ، در حالی که قطعه دیگر قورباغه ای را در آینه نشان می دهد. بعضی از قطعات قطعاتی را نشان می دهند که با مشاهده از نقطه نظر خاصی کامل می شوند و نیاز به قرار گرفتن در جای مناسب را بیان می کنند. اگر دوست دارید یکی از قطعات را ببینید ، این هنرمند یکی از آن ها را در گالری Vosges به نمایش گذاشته است.

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    935 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 دی 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir