تست شخصیت شناسی

+2

معمای مطرح شده

مشاهده پاسخ معما

تصاویری که شخصیت اصلی شما را نمایان خواهند کرد.

تست شماره 1: تصویر مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا بفهمید در کل چه شخصیتی دارید.

 

 
 
 

تست شماره 2:نحوه‌ استفاده از قدرت شما

 

 
 

 

تست شماره 3:تصویر مورد علاقه خودتان را انتاب کنید تا مشخص شود تمرکز شما در زندگی روی چه چیزیست.

 

 
 

 

تست شماره 4: قدرت مواجه با مشکلات شما

 

 
 

 

تست شماره 5: توجه شما

 

 
 

 

تست شماره 6: افکار شما

 

 
 

 

تست شماره 7: به این عکس‌ها نگاه کنید و اولین چیزی که در آن‌ها می‌بینید را به خاطر بسپارید. 

 

 
 

 

پاسخ تست ها:

پاسخ شماره 1:

تصویر اول: شخصیت هنری: شما یک طراح فوق‌العاده خواهید شد!
تصویر دوم:شخصیت واقع‌گرا: شما یک مهندس عالی خواهید بود!
تصویر سوم : شخصیت اجتماعی: شما یک مدرس و معلم نمونه هستید!
تصویر چهارم: شخصیت سنتی: شما یک مدیر خوب خواهید بود!
تصویر پنجم: شخصیت جستجوگر: شما یک دانشمند بالقوه هستید!
تصویر ششم: شخصیت مبتکر: شما یک وکیل و حقوق‌دان ویژه خواهید بود!

پاسخ شماره 2:

دستکش بوکس: شما قدرتتان را در بخش‌های کوتاه و متنوع تقسیم می‌کنید. هر زمان که قدرتی دارید ترجیح می‌دهید بلا فاصله از آن استفاده کنید. افکار در ذهن شما هیچ‌گاه خاک نخواهند خورد و به محض رسیدن به یک ایده‌ی جالب، از آن‌ها استفاده خواهید کرد. بازوهای عضلانی: شما قادر هستید برای مدت طولانی انرژی و قدرت خود را ذخیره کنید. نیاز دارید تا قبل از هر تصمیم‌گیری تمام گزینه‌های روی میز را به خوبی بررسی کنید. شما معتقد هستید برای رسیدن به یک هدف، صرف زمان بیشتر، نتیجه‌ی بهتری خواهد داد. 

پاسخ شماره 3: 

تصویر اول: توجه شما به حرفه و موفقیت شغلی‌تان معطوف است. برای شما رسیدن به یک جایگاه اجتماعی مناسب در زمینه‌ی شغلی بسیار اهمیت دارد. اهداف شما در زندگی از قبل مشخص شده‌اند و برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به آن‌ها دارید. تصویر دوم: اولویت شما در زندگی عشق است. شما بیشتر از هر چیز به خانواده و دوستانتان اهمیت میدهید. نزدیکان و اطرافیانتان برای شما ارزش بسیار زیادی قایل هستند و قدرت شما در برقراری ارتباط در اجتماع را ستایش میکنند.
تصویر سوم : شما توجه بسیاری به خواسته‌های خودتان دارید. همه‌ی زندگی شما وقف روح و جسم خودتان است. تمام تلاش شما در زندگی گوش دادن به آوای درونی و رسیدن به خواسته‌های قلبی‌تان است. 

پاسخ شماره 4:

سوراخ کلید: شما فردی خوش‌بین هستید که به راحتی راه‌حل بدترین مشکلات را پیدا می‌کنید. شخصیتی بسیار قوی دارید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان ثابت‌قدم هستید.
مرد کوچک: شما فردی فوق‌العاده و بسیار حساس هستید. در بعضی موارد درگیر برطرف کردن مشکلات خواهید شد اما در انتها حداکثر تلاش خود را می‌کنید تا بر مشکلات غلبه کنید. 

پاسخ شماره 5:

فیل: اگر در ابتدا و به سرعت تصویر یک فیل را دیدید باید بدانید که شما توجه بسیاری به  کلیت امور دارید. شما به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای آینده علاقه‌مند هستید. با وجود اینکه تصمیماتی که می‌گیرید توسط بسیاری از نزدیکانتان درست به نظر نمی‌رسند اما در اغلب موارد نظراتتان درست و منطقی هستند. موش: توجه به جزئیات بخشی از تفریح روزانه‌ی شماست! براساس این ویژگی شما به چیزهایی دقت می‌کنید که اغلب افراد قادر به دیدن آن‌ها نیستند. افرادی با ویژگی شما استعداد بسیار خوبی برای تبدیل شدن به روانشناسانی موفق را خواهند داشت.

پاسخ شماره 6:

ماهی: شما فردی هستید که به راحتی با جریان زندگی همراه می‌شوید و به راحتی راه حل تمام مشکلات را پیدا می‌کنید. شما بسیار باهوش هستید و از اشتباهاتتان درس می‌گیرید. با اینحال در بعضی موارد نیاز دارید برای رسیدن به اهدافتان فعالیت بیشتری داشته باشید. دختر: شما فردی بااحساس و رومانتیک هستید که عاشق قرار گرفتن در جمع دوستان، آشنایان و اقوامید. دوستان شما نیز از بودن در کنار شما احساس رضایت و خوشحالی دارند. در بسیاری موارد فردی بی تجربه و خام هستید درنتیجه می‌باسیت قبل از گرفتن هر تصمیمی به خوبی تمام زوایای آن را بررسی کنید تا دچار شکست‌های پی درپی نشوید.
آسمان پر ستاره : شما فردی رویا پرداز و اهل تفکر هستید. افرادی مانند شما ممکن است به نظریه پردازانی بزرگ تبدیل شوند که انقلاب‌های بزرگ فکری و اجتماعی را سبب شوند. البته اغلب افراد نزدیک شما فکر می‌کنند ایده‌های شما غیرواقعی و احمقانه هستند! از رویاپردازی دست برندارید اما از واقعیت نیز دورنشوید! 

پاسخ شماره 7:

زن با لبانی قرمز رنگ: شما شخصیت بسیار محکم و روشنی دارید. زندگی برای شما پر از شگفتی و مشکلات بوده‌است. اما شما یادگرفته‌اید که مشکلات را به خوبی حل و فصل کنید. برای شما موفقیت در اجتماع و بوجودآوردن زمینه برای یک فعالیت شغلی که در ارتباط با افراد مختلف جامعه باشد بسیار مهم است.
مرغ : شما دارای ذهنی هستید که طرز تفکر متفاوتی با سایرین را برایتان بوجود آورده‌است. شما عاشق مشاهده هستید و هرچیزی که زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد را به خوبی بررسی می‌کنید. صبر و حوصله ی بالایی دارید و با شاخه‌ی علوم و ریاضی ارتباط خوبی دارید. در شغل‌هایی که با اعداد سروکار داشته باشید مانند حسابداری، معماری، امور مالی و بانکی موفقیت‌های خوبی خواهید داشت. مرد :به شما تبریک می‌گوییم چرا که شما یک نابغه هستید! شما در هر زمینه‌ای که وارد شوید موفق خواهید بود چرا که هیچ مشکل و مسئله‌ای برای شما بدون پاسخ نخواهد ماند. شما خلاق و باهوش هستید. افرادی مانند شما در هر شغلی پذیرفته خواهند شد. استعدادهای خودتان را تقویت کنید و هیچ‌گاه از رسیدن به اهدافتان دست برندارید.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,364 بازدید

    0 نظر

    درج: 20 مهر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir