سوالات متداول

بازدیدها: 7514

اگه 1% سوالی داشتین که توی این سوالاتی که ما براتون گذاشتیم نبود ، از طریق فرم زیر اقدام کنید و سوالتونو برامون بفرستین:

طرح سوال جدید

سوالات متداول بخش محصولات

سوال - 1اخبار کتاب های جدید را در کدام بخش از سایت می توان مشاهده کرد؟
پاسخ - 1می توانید در بخش اخبار و اطلاعیه، اخبار کتاب های مهروماه را مشاهده نمایید. ضمن اینکه اگر در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید، از آخرین اخبار کتاب ها مطلع خواهید شد.
سوال - 2چطور می توان نمونه صفحه‌ی کتاب را قبل از خرید مشاهده کرد؟
پاسخ - 2وارد صفحه کتاب موردنظرتان از صفحه ی محصولات شوید، با کلیک به روی مشاهده نمونه صفحات ، می‌توانید نمونه صفحه ی کتاب را مشاهده و دانلود نمایید.
سوال - 3آیا اهدای کتاب به افراد محروم در انتشارات مهروماه وجود دارد؟
پاسخ - 3بله ، افرادی که توان مالی برای خرید کتاب های مهروماه را ندارند، می توانند با شماره ی 02166408400 واحد روابط عمومی مهروماه تماس بگیرند و همکاران ما در این واحد، بعد از تاییدات لازم شما را راهنمایی خواهند کرد.
سوال - 4تعدادی از صفحات یکی از کتاب هایی که از شما خریداری کرده ام چاپ نشده است. لطفا من را در این مورد راهنمایی کنید.
پاسخ - 4شما می توانید شماره صفحاتی که چاپ نشده به همراه نوبت چاپ و نام کتاب، به ایمیل info@mehromah.ir ارسال کنید. پی دی اف صفحات موردنظر برای شما ارسال می شود.
سوال - 5در کدام قسمت از سایت می توان توضیحات کتاب را مشاهده کرد؟
پاسخ - 5از صفحه ی اصلی وارد قسمت محصولات شوید، به صفحه ی کتاب مورد نظر خود مراجعه کنید. در این قسمت کلیه اطلاعات مربوط به کتاب، (مانند: نوبت چاپ، قیمت و تعداد صفحات و ...) به همراه توضیحاتی از محتوای کتاب قرار داده شده است.
سوال - 6آیا اطلاعات کتاب ها مطابق با آخرین چاپ کتاب ها هستند؟
پاسخ - 6بله، این اطلاعات همواره به روزرسانی می شوند.
سوال - 7چطور می توانیم کتاب های مهروماه را از شهر خود خریداری کنیم؟ آیا مهروماه در شهرهای مختلف نمایندگی دارد؟
پاسخ - 7بله-برای دیدن لیست نمایندگی ها در شهرهای مختلف، وارد قسمت با مهروماه شده و نمایندگی های فروش را انتخاب کنید.در این قسمت، با انتخاب شهر خود روی نقشه، لیست نمایندگی ها را مشاهده می کنید.
سوال - 8از کجا می توان آخرین چاپ کتاب ها را تهیه کرد؟
پاسخ - 8با خرید از فروشگاه اینترنتی مهروماه، آخرین چاپ کتاب ها برای شما ارسال می شود.
همچنین می توانید به نمایندگی های مهروماه در سراسر کشور مراجعه نموده و آخرین چاپ کتاب راتهیه نمایید.
سوال - 9چطور از خبر چاپ کتابی که در دست چاپ است مطلع شویم؟
پاسخ - 9در صفحه ی کتاب مورد نظر، گزینه ای به نام به من اطلاع بده وجود دارد که با وارد کردن شماره تماس، به محض چاپ کتاب، خبر چاپ ان برایتان ارسال می شود.
سوال - 10می خواهم بدانم سایر کتاب های چاپ شده از یک مؤلف چه کتاب هایی هستند. آیا چنین امکانی وجود دارد؟
پاسخ - 10بله در صفحه هر کتاب در قسمت نام مولف، اگر روی نام مولف کلیک کنید تمامی کتاب های چاپ شده از ان نویسنده به همراه توضیحات کتاب به نمایش گذاشته می شود.

سوالات متداول بخش فروشگاه اینترنتی

سوال - 1برای عضویت در فروشگاه، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ - 1از صفحه ی اصلی سایت ، وارد صفحه‌ی فروشگاه شده و در قسمت بالای صفحه‌ی فروشگاه ، با وارد کردن ایمیل و سپس مشخصات ، در فروشگاه عضو می شوید.
سوال - 2بعد از ثبت سفارش، چقدر زمان لازم است تا سفارش به دستم برسد؟
پاسخ - 2زمان تحویل بسته، به نوع انتخابی شما هنگام ارسال بسته بستگی دارد. اگر انتخاب شما پست سفارشی باشد، از زمان تحویل بسته به پست 5 تا 7 روز کاری زمان می برد. اگر پست پیشتاز باشد از زمان تحویل به پست 72 ساعت و پیک که ویژه ی شهر تهران است، در همان روز به دست شما می رسد.
سوال - 3نحوه پرداخت هزینه ی سفارش چگونه است؟
پاسخ - 3 شما از ٢ طریق می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید:
(١) پرداخت از طریق کارت های اعتباری
(٢) پرداخت از طریق فیش بانکی
اگر پرداخت از طریق کارت های اعتباری رو انتخاب کرده باشید، می توانید به صورت مستقیم و به سادگی با استفاده از رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت اعتباری خود و دیگر اطلاعات درج شده در کارت، مبلغ فاکتورخود را پرداخت کنید.
اما اگر بخواهید مبلغ سفارش خود را از طریق فیش بانکی پرداخت کنید، باید سفارش را تا مرحله ی پرداخت با فیش بانکی ادامه دهید و ثبت و تایید کنید. در این مرحله به شما مبلغ واریزی، شماره ی کارت و شماره حساب انتشارات داده می شود. بعد از پرداخت مبلغ به اطلاعات داده شده، با واحد پشتیبانی فروشگاه آنلاین تماس بگیرید و اطلاعات فیش واریزی خود را اعلام کنید تا پس از تایید توسط کارشناسان ما، سفارش شما ثبت نهایی شود.
سوال - 4آیا برای خرید، حتما باید از کارت بانکی خاصی (مشخصی) استفاده کنم؟
پاسخ - 4خیر، شما برای خرید از فروشگاه اینترنتی می توانید از کارت اعتباری تمام بانک هایی که عضو شبکه ی شتاب هستند، استفاده کنید.
سوال - 5هزینه ی پست به چه صورت محاسبه می شود؟
پاسخ - 5فروشگاه اینترنتی مهروماه به سه روش سفارش را برای شما ارسال می کند:
روش اول پست سفارشی است که سفارش به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و از زمان تحویل سفارش به پست ٥ الی ٧ روز کاری زمان میبرد تا سفارش به دست شما برسد.
روش دوم پست پیشتاز است که هزینه ی سفارش با توجه به وزن محصولاتی که سفارش دادید، محاسبه می شود و از زمان تحویل سفارش به پست ٧٢ ساعت کاری زمان می برد تا به دست شما برسد.
روش سوم ارسال توسط پیک موتوری است که مخصوص ساکنین شهر تهران ( فقط خود شهر نه حومه ی آن) می باشد و ٩٠٠٠ تومان هزینه دارد.در این روش سفارش در همان روز ثبت، به دست شما می رسد.
سوال - 6 آیا این امکان وجوددارد که مبلغ سفارش را بعد از تحویل پرداخت کنم؟
پاسخ - 6خیر، متاسفانه امکان انجام این کار وجود ندارد و شما باید پیش از ارسال سفارش مبلغ را واریز کنید؛ به استثناء ساکنین شهر تهران که سفارش خود را از طریق ارسال با پیک موتوری انتخاب کرده باشند.
سوال - 7چطور می توانم کد رهگیری سفارش خود را دریافت کنم؟
پاسخ - 7 می توانید کد رهگیری بسته ی مورد نظر خود را از بخش حساب کاربری درقسمت سفارش های من ، دریافت کنید.
سوال - 8بعد از ثبت سفارش، چطور می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
پاسخ - 8پس از ثبت سفارش، بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود از قسمت سفارش های من، می توانید پی گیری کنید که سفارش شما در چه وضعیتی قرار دارد. البته اگر ایمیل وارد شده ی شما درست باشد باشد تمامی مراحل ارسال سفارش برای شما ایمیل می شود.
سوال - 9آیا می توانم سفارش خود را در روز یا ساعت خاصی که مد نظرم هست تحویل بگیرم؟
پاسخ - 9متاسفانه در حال حاضر امکان تعیین روز یا ساعت مشخص برای دریافت بسته وجود ندارد.
سوال - 10آیا امکان ثبت سفارش تلفنی هم وجود دارد؟
پاسخ - 10بله، کاربرانی که به اینترنت و فروشگاه اینترنتی دسترسی نداشته باشند، امکان ثبت سفارش تلفنی هم دارند.
سوال - 11اگربرای سفارش پول از حساب من کم شود ولی سفارشی برای من ثبت نشود باید چه اقدامی انجام دهم؟
پاسخ - 11گاهی اتفاق می افتد که درگاه بانک دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند. یعنی ممکن است پول از حساب شما کسر شود، ولی سفارشی برای شما ثبت نشود. یا اینکه مبلغ سفارش 2 بار از حساب شما کسر شود. در این مواقع باید 72 ساعت صبر کنید. چون مشکل از درگاه بانک بوده است، ممکن است مجددا پول به حساب شما برگردد. ولی اگر بعد از 72 ساعت پول به حساب شما برنگشت، با واحد پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و اطلاعات فیش واریزی خود را اعلام کنید. بعد از تائید توسط کارشناسان ما، مبلغ به حساب شما برگردانده می شود.
سوال - 12اگر به اشتباه یک سفارش را دو بار ثبت کنم باید چه کاری انجام دهم؟
پاسخ - 12اگر به اشتباه سفارشی را 2 بار ثبت کردید، باید با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و اطلاع دهید تا یکی از سفارشات لغو شود و هزینه را به شما برگردانند. البته این کار باید قبل از تحویل سفارش شما به پست انجام شود.
سوال - 13من قبل از خرید به مشاوره نیاز دارم تا بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم. شما چطور می توانید به من کمک کنید؟
پاسخ - 13شما می توانید از طریق چت آنلاین یا اطلاعاتی که در مورد محصول مورد نظر در سایت و فروشگاه موجود است پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
سوال - 14آیا محدودیتی برای خرید محصولات متعدد وجود دارد؟
پاسخ - 14خیر، برای خرید از فروشگاه اینترنتی مهروماه هیچ محدودیتی برای تعداد، وجود ندارد. البته این به شرطی است که موجودی محصول در فروشگاه کامل باشد، زیرا گاهی موجودی محصولات بسیار محدود میشوند.
سوال - 15 قبل از سفارش محصول مورد نظر، چطور از اطلاعات آن مانند مثل سال یا نوبت چاپ یا اطلاعات دیگر مطلع شوم؟
پاسخ - 15تمام اطلاعات مربوط به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی، درست زیر محصول مورد نظر شما قرار گرفته است و شما به سادگی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
سوال - 16آیا تنها در ساعات خاصی می توان سفارش اینترنتی را در فروشگاه ثبت کنم؟
پاسخ - 16خیر، فروشگاه اینترنتی مهروماه یک فروشگاه 24 ساعته است و شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید برای خرید به آنجا سر بزنید.
سوال - 17از چه طریقی می‌توانم این اطمینان را به دست آورم که پس از خرید اینترنتی محصول سفارش داده شده به دست من خواهد رسید؟
پاسخ - 17انتشارات مهروماه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و دارندگان این نماد تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات تعین شده هستند؛ نماد اعتماد الکترونیک هویت انتشارات و محل کسب و کارهای اینترنتی را احراز می نماید.
سوال - 18اگر کالای ارسالی با کالایی که سفارش داده بودم، مغایرت داشت، باید چه کاری انجام دهم؟
پاسخ - 18اگر کالای ارسالی با سفارش شما متفاوت بود، قبل از هر اقدامی با واحد پشتیبانی فروشگاه آنلاین تماس بگیرید تا مراتب را برای شما توضیح دهند.
سوال - 19 اگرمجبور به برگرداندن سفارش خود شدم ، در چه شرایطی می توانم این کار را انجام دهم؟
پاسخ - 19قبل از هر اقدامی ، هماهنگی های لازم را با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی انجام دهید. توجه داشته باشید که از ارسال محصول بدون هماهنگی جدا خودداری نمایید. در صورتی که دلیل برگرداندن محصول ، مورد تایید کارشناسان ما بود ، سفارش را با پست سفارشی ارسال نمایید. هزینه ی پست به شما از بازگردانده می شود. توجه داشته باشید هزینه ی پستی به جز پست سفارشی به عهده ی خود مشتری می باشد. حتما فاکتور فروشگاه اینترنتی با محصولات مرجوعی فرستاده شود و پشت فاکتور مجددا اشکال محصول را مکتوب نمایید. لازم به ذکر است تعویض محصول منوط به موجود بودن محصول در انبار فروشگاه اینترنتی می باشد و در صورت موجود نبودن محصول مورد نظر شما این امکان وجود دارد که محصول دیگری را برای شما ارسال کنیم و یا کل مبلغ محصول مرجوعی همراه با هزینه ی پست را به حساب شما برگردانیم.
البته در صورت انتخاب محصول جاگزین، تفاوت قیمت محصول جدید با محصول مرجوعی (مبلغ ثبت شده در فاکتور) قبل از ارسال سفارش تسویه می شود. برای محصول گران تر مشتری مبلغی را پرداخت می کند و برای محصول ارزان تر انتشارات مهروماه مبلغ را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
سوال - 20اگر سفارشی کد رهگیری نداشت و بعد از موعد مقرر نرسید، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ - 20به ندرت اتفاق می افتد که کد رهگیری سفارشی از طرف پست به پشتیبانی فروشگاه داده نشود. اگر بسته در موعد مقرر به دست شما نرسید، با شماره ی 66479311 تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود.
سوال - 21آیا بعد از ثبت سفارش باید تماس بگیرم و ثبت نهایی را انجام دهم؟
پاسخ - 21خیر، بعد از سفارش نهایی نیازی به تماس نیست، فقط زمانی که سفارش از طریق پرداخت توسط فیش بانکی پرداخت شود، برای دادن اطلاعات فیش واریزی تماس بگیرید.
سوال - 22اگر در سفارش خود کالایی را اشتباه ثبت کردم، باید چه اقدامی انجام دهم؟
پاسخ - 22اگر محصولی را در سفارش خود اشتباه ثبت کردید، قبل از ارسال سفارش و تحویل آن به پست می توانید با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و محصول خود را تغییر دهید توجه داشته باشید بعد از تحویل سفارش شما به پست، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
سوال - 23مراحل ثبت سفارش را تا آخر آدرس انجام دادم و کامل سفارش را ثبت کردم، ولی می خواهم نشانی را تغییر دهم چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ - 23از طریق حساب کاربری خود قسمت ( آدرس های من ) می توانید نشانی را تغییر دهید البته توجه داشته باشید اگر بعد از تحویل سفارش به پست، آدرس خود را تغییردهید، سفارش به آدرسی که در زمان ارسال ثبت شده بود، فرستاده می شود.
سوال - 24اگر در حین سفارش اینترنت قطع شد، چطور می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
پاسخ - 24از طریق حساب کاربری خود در بخش سفارش های من، اگر سفارشی به نام شما در پنل ما ثبت شده باشد شما از طریق این قسمت می توانید آن را پیگیری کنید.
سوال - 25چه زمانی برای محصولات فروشگاه تخفیف در نظر می‌گیرید که من بتوانم محصولات مورد نظرم را با تخفیف تهیه کنم؟
پاسخ - 25زمان دقیقی برای قراردادن تخفیف در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و شما با پی گیری اخبار سایت و فروشگاه اینترنتی مهروماه و یا با عضویت در شبکه های اجتماعی ما می توانید از تخفیف های دوره ای مطلع شوید.
سوال - 26آیا قیمت و نوبت چاپ کتاب ها در فروشگاه اینترنتی به روز هستند؟
پاسخ - 26بله، تمامی اطلاعات فروشگاه و سایت هموراه به روزرسانی می‌شوند.
سوال - 27برای خرید از فروشگاه اینترنتی حتما باید در آن عضو بود؟
پاسخ - 27بله ، برای خرید اینترنتی از مهروماه ، باید در فروشگاه عضو باشید.
سوال - 28من در سایت عضو هستم اما نمی‌توانم با حساب کاربری سایت، وارد فروشگاه شوم و خرید کنم؟
پاسخ - 28برای خرید از فروشگاه ، باید در فروشگاه نیز عضو شوید و با حساب کاربری سایت امکان خرید از فروشگاه وجود ندارد.
سوال - 29برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه، باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟
پاسخ - 29در صورت بروز مشکلاتی در خرید، که برای رفع آن حتما نیاز است با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تماس حاصل فرمایید، می توانید با شماره‌ی 02166479311، داخلی 1 یا 2 تماس بگیرید.

سوالات متداول بخش سایت

سوال - 1چطور می توانم در سایت عضو شوم؟
پاسخ - 1بالای صفحه با کلیک به روی عضویت، وارد صفحه ثبت نام شوید. زمانی که کادرهای ستاره دار را کامل کنید ایمیلی حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال می شود که با کلیک روی آن لینک ، ثبت نام شما کامل شده و شما با حساب کاربری خود ، وارد سایت می شوید.
سوال - 2من در سایت عضوشده ام اما لینک فعالسازی برای من ارسال نشده!
پاسخ - 2درصورتی که ایمیل را درست وارد کرده باشید حتما لینک فعال سازی در همان لحظه برای شما ارسال می شود. اگر در صندوق ورودی(inbox) آن را مشاهده نمی کنید بخش هرزنامه (Spam) ایمیل خود را چک کنید.
سوال - 3برای عضویت در سایت نام کاربری مرا قبول نمی کند و پیغام نامعتبر می دهد؟!
پاسخ - 3این به این معنی است که شخص دیگری قبلا با این نام در سایت عضو شده و شما باید از نام کاربری دیگری برای عضویت در سایت استفاده کنید.
سوال - 4رمز عبورم را فراموش کرده ام و می خواهم وارد سایت شوم، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ - 4در صورت فراموشی رمز عبور در قسمت ورود به سایت، فراموشی رمز را انتخاب کنید و در بخش بعدی ایمیل خود را وارد کنید. بعد از آن نام کاربری و رمز عبور برای ایمیل شما ارسال می شود.
سوال - 5آیا حسابی که در فروشگاه ایجاد می کنم با حسابی که در سایت ایجاد می کنم متفاوت است؟
پاسخ - 5بله ، حسابی که در فروشگاه ایجاد می کنید برای ورود به فروشگاه و خرید محصولات کاربرد دارد و حسابی که درسایت ایجاد می کنید برای استفاده از امکانات و بخش هایی که فقط مخصوص کاربران عضو هست می باشد.
سوال - 6دانلود پاسخ های تشریحی آزمون های جامع در کدام قسمت امکان پذیر می باشد؟
پاسخ - 6به صفحه کتاب مربوطه وارد شوید،از لینکی که در قسمت پایین کتاب وجود دارد، می توانید پاسخ های تشریحی آزمون ها را دانلود کنید.
سوال - 7در صفحه ریاضی تجربی امکان دانلود پاسخ های تشریحی را ندارم!
پاسخ - 7برای دریافت پاسخ های تشریحی حتما باید عضو سایت باشید در غیر این صورت امکان دانلود ندارید.
سوال - 8من در سایت شما عضو هستم اما وقتی می خواهم وارد قسمت آزمون آنلاین شوم ، وارد نمی شود. چه اقدامی انجام دهم؟
پاسخ - 8برای اینکه بتوانید وارد قسمت آزمون آنلاین شوید و درآزمون شرکت کنید باید در قسمت آزمون ثبت نام کرده باشید.
سوال - 9پاسخ هایپر تست را از کدام قسمت می توانم دریافت کنم؟
پاسخ - 9برای دانلود پاسخ هایپر تست به صفحه ی کتاب مورد نظرتان وارد شوید و در این صفحه فایل پاسخ نامه هایپر تست را دانلود کنید.
سوال - 10کد فعال سازی CD را از کدام قسمت می توان دریافت کنم؟
پاسخ - 10برای دریافت کد فعالسازی، در سایت مهروماه به قسمت با مهروماه وارد شوید و سپس دریافت کد فعالسازی را انتخاب کنید.
سوال - 11کد سریال CD را ندارم . آیا می توانم کد فعالسازی دریافت کنم؟
پاسخ - 11خیر. دریافت کد فعالسازی تنها زمانی مقدور می باشد که کد سریال و شماره خروجی سیستم را وارد نمایید.
سوال - 12چطور می توانم از سایت مهروماه فیلم های آموزشی دانلود کنم؟
پاسخ - 12وارد قسمت توشه علمی شوید، در این قسمت فیلم و انیمیشن های آموزشی برای دانلود قرار داده شده است. (برای دانلود حتما باید در سایت عضو باشید.)
سوال - 13ارسال مطلب در سایت شما برای چه منظوری ایجاد شده است؟
پاسخ - 13همه ی آدم های با ذوق و استعداد که مطالب مفید و مرتبط با محوریت انتشارات مهروماه دارند می توانند از طریق این بخش برای ما ارسال کنند تا به نام خودشان روی سایت مهروماه به نمایش گذاشته شود.
سوال - 14چرا برخی از انیمیشن هایی که در سایت گذاشته اید اجرا نمی شود؟
پاسخ - 14برای نمایش انیمیشن ها باید از flashplayer استفاده کنید. لینک دانلود آخرین نسخه از این برنامه در کنار صفحه کلیه کتاب ها جهت دانلود قرار داده شده است.
سوال - 15آیا برای باز کردن سایت مهروماه مرورگر خاصی لازم است؟
پاسخ - 15خیر ، سایت مهروماه با تمام مرورگرهای موجود باز می شود. اما ما همواره توصیه می کنیم از مرورگر موزیلا فایرفاکس به دلیل کامل بودن نسبت به سایر مرورگرهای موجود استفاده کنید.
سوال - 16برندگان ویرایش نامه در کدام قسمت از سایت قرار داده می شود؟
پاسخ - 16در قسمت با مهروماه ، ویرایش نامه می توانید اسامی برندگان را مشاهده نمایید.
سوال - 17 این علامت که در بالای بعضی از کتاب ها موجود است به چه معنی است؟
پاسخ - 17تعدادی از کتاب های مهروماه قبل از چاپ نهایی، به منظور معرفی در سایت مهروماه قرار میگیرد. این آیکون، برای اطلاع رسانی این موضوع می باشد که این کتاب در دست چاپ می باشد و در آینده قرار هست به چاپ برسد.

سوالات متداول بخش دبیران

سوال - 1برای دریافت کتاب اهدایی دبیران چه مدارکی لازم است؟
پاسخ - 1یک برگ حکم کارگزینی خود را به همراه شماره تماس ، آدرس و کتاب مورد نیاز به شماره 02166408400 فکس و یا به آدرس pu.re@mehromah.ir ایمیل کنید تا کتاب مورد درخواست برای شما ارسال شود.
سوال - 2آیا مهروماه تخفیف ویژه ای برای فرهنگیان درنظر دارد؟
پاسخ - 2بله ، فرهنگیان می توانند کتاب های مهروماه را در تمام ایام سال با 25 درصد تخفیف خریداری نمایند.
سوال - 3برای همکاری در تالیف کتاب های مهروماه چه اقداماتی باید انجام دهم؟
پاسخ - 3جهت همکاری با مهروماه ، ابتدا رزومه کاری خود به همراه نمونه ای از تالیف در زمینه پیشنهادی را به ایمیل info@mehromah.ir ارسال کرده و منتظر پاسخ ایمیل ما برای ادامه باشید.

سوالات متداول بخش نمایشگاه

سوال - 1چطور مطلع شویم در شهر ما نمایشگاه دارید؟ آیا جایی اعلام می کنید؟
پاسخ - 1بله ، برای اینکه از برگزار شدن نمایشگاه در شهر خودتان مطلع شوید، در سایت مهروماه و در قسمت اخبار و اطلاعیه ها می توانید اخبار برگزار شدن نمایشگاه را مشاهده کنید و هم چنین در شبکه های اجتماعی مهروماه مثل اینستاگرام و... نیز اخبار برگزاری نمایشگاه ها اعلام می‌شود.
سوال - 2آیا در نمایشگاه تخفیف هم دارید؟
پاسخ - 2بله، با دریافت بن تخفیف از سایت مهروماه می توانید از تخفیف استفاده کنید.
سوال - 3بن تخفیف نمایشگاه را از کجا دریافت کنم؟
پاسخ - 3در صفحه اصلی سایت ، به قسمت بامهروماه و سپس برنامه نمایشگاه ها مراجعه کنید و با انتخاب شهر خود ، بن تخفیف را دریافت کنید.
سوال - 4بن نمایشگاه حتما باید به صورت رنگی پرینت گرفته شود؟
پاسخ - 4خیر. حتما نیازی به پرینت رنگی بن نمایشگاه نیست .. شما می توانید بن را به صورت سیاه سفید یا رنگی چاپ کنید و به مسئول غرفه مهروماه در نمایشگاه تحویل دهید.
سوال - 5آیا از بن تخفیف برای خریدهای اینترنتی هم می توان استفاده کرد؟
پاسخ - 5خیر ، بن تخفیف نمایشگاهی برای خرید کتاب ، در نمایشگاه توزیع می شود و فقط در صورتی که درسایت تخفیف وجود داشته باشد ، خریدهای اینترنتی شما با تخفیف محاسبه می شود.
سوال - 6آیا در نمایشگاه های استانی برنامه ویژه ی دیگری هم دارید؟
پاسخ - 6بله ، در بعضی از نمایشگاه ها CD سوالات امتحان نهایی هدیه داده می شود که با دریافت حواله ی CD از سایت می توانید CD را دریافت کنید.
سوال - 7حواله دریافت CD را از کدام قسمت سایت دریافت کنیم؟
پاسخ - 7حواله‌ی دریافت CD ، در قسمت اطلاعیه مربوط به نمایشگاه ها قرار داده می‌شود.
سوال - 8چطور می توان از برنامه های آتی نمایشگاه های مهروماه مطلع شد؟
پاسخ - 8برای اطلاع از برنامه نمایشگاه ها ، با شماره 02166408400 ، واحد روابط عمومی مهروماه تماس بگیرید.

سایر سوالات متداول

سوال - 1از چه طریقی می توانم پیشنهاد ها و انتقاداتم را مطرح کنم؟
پاسخ - 1در صورتی که در ارتباط با کتابی پیشنهاد یا انتقاد دارید می توانید در پایین صفحه مربوط به کتاب در قسمت نظرات، پیشنهاد خود را ثبت کنید و درصورتی که پیشنهاد و انتقادی غیر از موارد ذکر شده دارید، می توانید از طریق ایمیل مهروماه به آدرس: info@mehromah.ir ارسال نمایید.
سوال - 2اپراتور آنلاین برای پاسخ به چه نوع سوالاتی می باشد؟
پاسخ - 2در این قسمت می توانید به صورت آنلاین با اپراتور آنلاین مهروماه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در زمینه ی کتاب ها و یا سایت مطرح کنید و پاسختان را دریافت کنید.
سوال - 3اگر در کتاب ها موارد ویرایشی پیدا کردم چطور می توانم با مهروماه در میان بگذارم؟
پاسخ - 3می توانید موارد ویرایشی خود را در سایت مهروماه و در قسمت با مهروماه ، بخش ویرایش نامه ثبت کنید و یا به شماره 300072120 پیامک کنید