نیمسال دوم یا نیمه مربی ها

+8

در نیمه دوم بازی رو به جلو بازی کردیم و عملکرد عالی داشتیم و در نهایت موفق شدیم به گل برسیم. در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری را از تیم دیدم. مرحله تعیین کننده و نیمه مربی ها برای کارلوس کیروش موضوعی مستمر است!

 
چقدر لذت بخش میتونه باشه وقتی یه روزنه امید و یک شروع دوباره برای کسب یک موفقیت برات وجود داره؟ وارد نیمه دوم شدید. حالا مهم اینه که دقیقا کار درست امروز چی می تونه باشه .

 
کنکوری های 98 را امروز به دو گروه تقسیم کنیم :

 
گروه A:

 
نیمسال اول را کامل خوانده اند و با تسلط کامل به سراغ نیم سال دوم می روند . این گروه به متون کتاب مسلط هستند و تست های لازم را به میزان کافی زده اند. ظاهرا این گروه تنها در خطر احتمال فراموشی مباحث قرار دارند و در صورتیکه با همان کیفیت دروس پایه و نیمسال دوم را بخوانند، همچنین دروس نیمسال دوم را فراموش نکنند، موفقیت به زودی برای آن ها در دسترس است.

 
وظایف : مدیریت منطقی زمان!

 
گروه B:

 
نیمسال اول را به هر دلیلی به صورت دلچسب پشت سر نگذاشته اند. حتی اگر نمرات آن ها خوب هست هم به دلیل عدم مطالعه کتاب درسی، عدم تست زنی به حد کافی، عدم مطالعه کامل جزوه و یا ... امروز از پیشروی خود احساس رضایت نمی کنند. ظاهرا این گروه به غیر از دغدغه پیشروی در نیمسال دوم و دروس پایه، نگران جمعبندی و تکمیل دروس نیمسال اول هم هستند. جالب اینجاست که این گروه به احتمال زیاد شکست خواهند خورد! البته این شکست به دلایل بالا نیست، صرفا به دلیل طرز فکر غلط یا نداشتن مربی برای نیمه دوم، به صورت نامحسوسی میدان را خالی می کنند.

 
قابل توجه این گروه:

 
نظر یک رتبه برتر کنکور 97 :  داوطلبانی که از نیمسال دوم شروع کردن و قبول شدن،افراد مصمم و پر تلاشی بودند که از حرفایی که بقیه میزدند که دیگه نمیشه و دیر شده نه تنها مایوس نشدن بلکه بیشتر انرژی گرفتن چرا که این را بخوبی میدانستند کسب موفقیت در سخترین شرایط ،ارزشی بالاتر و لذت دیگه ای دارد و گرنه در شرایط عادی موفق شدن که دیگه شاهکار نیست!داوطلبانی که از الان شروع کردن چون میدونن چیزی واسه از دست دادن ندارن،بدجور زدن رو دنده ی سرعت و آنقدر دارن سریع درس میخوانند که حتی برای اون دسته از بچه هایی که دوسال پشت کنکورن،رغیب و تهدید حساب میشن…پس، حواسا جمع!

 
وظایف : دلسرد نباشید و حرکت کنید. با قدرت و دقت نقاط قوت خود را در دروس نیمسال دوم و پایه ارتقا دهید و زمان هایی را کوتاه به تکمیل فرایند نیمسال اول بپردازید.

 
قانون مشترک اول:

 
هر دو گروه لطفا پس از پایان امتحانات نیمسال اول چنانچه به علت فشار ناشی از امتحانات خسته شده اید پس از یک یا دو روز استراحت و تفریح دوره ی جدید کار خود را با روحیه ای جدید و پر انرژی آغاز کنید.

قانون مشترک دوم:

 

امروز وقت فکر کردن به حذف مباحث نیست. کنکور امسال کنکوری کاملا متفاوت خواهد بود. دست به عصا عمل کنید و گزینش مباحث را به بعد از عید موکول کنید. امروز باید با این دیدگاه پیش برویم که می توانیم به تمام دروس باقیمانده برسیم. هنوز بیش از 160 روز باقی مانده! باید بهترین استفاده را از زمان باقیمانده بکنیم.

قانون مشترک سوم:

 

 
 

 

قانون مشترک آخر:

 
شما اگر فکر می کنید می توانید، یا فکر کنید نمی توانید، در هر دو صورت درست فکر کرده اید...

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,995 بازدید

    0 نظر

    درج: 24 دی 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir