توصیه هایی برای بعد از کنکور

توصیه هایی برای بعد از کنکور

دوستان من! خسته نباشید. بالأخره کنکور هم تمام شد. امیدوارم که از یک‌سال تلاش خود راضی باشید. یک‌سال محروم کردن از خیلی چیز‌ها، مطالعه‌ی مطالبی که مورد علاقه‌تان نبوده، تلاش و رقابت سخت بالأخره به پایان رسید.
امیدوارم که همه‌تان از تلاش و نتیجه‌تان راضی باشید.
خیلی وقت‌ها ما یادمان می‌رود که موفقّیت امروز خود را مدیون کسانی هستیم که شرایط را برای موفقّیت ما فراهم کرده‌اند و باید از آن‌ها ممنون باشیم. در این میان پدر و مادر نقش ویژه‌ای دارند. از آن‌ها بابت یک‌سال همراهی تشکر کنید.
تیم تألیف و تولید این کتاب همیشه سعی داشته‌اند که مطالب مفید را به گونه‌ای جذاب در اختیار شما قرار بدهند. امیدوارم که «همراه من» مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.
 قرار بود که امسال همراه شما باشد ولی بهتر است که یک‌سری نکات را هم که مربوط به بعد از کنکور می‌شود، از زبان آن بشنوید. دوستان من حقیقت این است که کار شما تازه شروع شده و امسال فقط موقعیتی بود که شما  برنامه‌ریزی و تلاش را تجربه کنید تا برای موفقیّت در آینده آماده شوید. شما در امسال چیز‌های زیادی را یاد گرفتید. برنامه‌ریزی کردن، تلاش مداوم،‌ کنترل کردن خود و ... را هر کدام به اندازه‌ای آموختید. از آنچه یاد گرفتید در ادامه‌ی زندگی خود استفاده کنید و سعی کنید توانایی‌های خود را ارتقا دهید.
متأسفانه بعضی از دانشگاه‌های ما شرایط علمی مناسبی ندارند ولی این نباید دلیل توقف شما و کنار گذاشتن فعالیّت‌های علمی شما شود. همه‌ی کسانی که الآن به درجه‌ی عالی رسیدند، زحمت فراوانی کشیده‌اند و نگذاشته‌اند که شرایط جامعه، آن‌ها را از هدف خود دور سازد. پس به تلاش خود ادامه ‌دهید و هرگز نا امید نشوید. همیشه راهی برای حل مسائــل و پـشـت سرگذاشتن مشکلات وجود دارد.
دوستان من! همان‌طور که می‌دانید کنکور فقط یک مرحله‌ی کوچک از زندگی شما بود. نتیجه‌ی کنکور مهم است ولی لزوماً آینده‌ی شما را رقم نمی‌زند. این شما هستید که با هر رتبه‌ای می‌توانید به چیز‌هایی که می‌خـواهید دسـت پیدا کنید و برای پـیـشرفـت خــود و ایران عزیزمان تلاش کنید.
موفّق باشید!

 

مقاله مطرح شده از کتاب همراه من است!

ارسال دیدگاه (0 مورد)

در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.

عضویت در خبرنامه ایمیلی :
برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
رضایت مندی مشتری
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره کتاب مجازی
برند محبوب مصرف کنندگان
Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir