برنامه مطالعاتی ویژه آزمون20بهمن قلم چی (رشته ریاضی)

برنامه مطالعاتی ویژه آزمون20بهمن قلم چی (رشته ریاضی)

سلام به دوستان کنکوری
همونطور که میدونید برای انجام هرکاری باید ابزار متناسب با اون کار رو در اختیار داشته باشیم تا بتونیم کل کار رو بی عیب و نقص انجام بدیم.
مهمترین کاری که ما در سال کنکورباید انجام بدیم مطالعه دروسی است که در آزمون سراسری مورد پرسش قرار میگیره و اگر قرار باشه این کار رو به بهترین نحو انجام بدیم باید از بهترین ابزار برای رسیدن به این مهم استفاده کنیم.
مهمترین ابزار برای یک مطالعه خوب و مفید، داشتن یک برنامه مطالعاتی است که در طول سال کنکور همه درس ها و مباحث رو به طور کامل پوشش بده.
اگرچه برنامه‌ی آزمون‌های آزمایشی بعنوان «برنامه‌ی بلند مدّت راهبردی» برای تمام داوطلبان یکسانه امّا برای تنظیم برنامه‌های «میان مدّت» و «کوتاه مدّت» متناسب با وضعیّت داوطلبان باید به گونه‌ای متفاوت عمل بشه به نحوی که تمام درس ها به طور کامل پوشش داده بشه.
نکته خیلی مهم : برنامه‌ای که در سایت مهروماه برای شما داوطلبان گرامی ارائه دادیم یک برنامه کاملا عمومیه و مطابق با آزمون های قلم چی تدوین شده . لذا لازمه که هرکدوم از شماها براساس ویژگی ها و توانایی های شخصیتون تو برنامتون تغییراتی ایجاد کنید.
خبر خوب اینکه : شما میتونید سوالای خودتون رو در موردنحوه برنامه ریزی و چینش درساتون تو هفته رو به آیدی مشاورکانال مثبت من بفرستین تا دوستامون تو دپارتمان مشاوره کمکتون کنن.

موفق باشید


برنامه مطالعاتی ویژه دانش آموزان کنکوری 

مطابق با آزمون قلم چی20بهمن

(رشته ریاضی)

هفته اول  (7تا13بهمن)

  

هفته دوم  (14تا20بهمن)

 

Avatar
فرستنده: heydarian [آفلاین]

امتیاز دهید :
+1
آمار
3,109 نفر بازدیدکننده
1 نفر امتیاز داده‌اند

ارسال دیدگاه (0 مورد)

در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.

عضویت در خبرنامه ایمیلی :
برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
رضایت مندی مشتری
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره کتاب مجازی
برند محبوب مصرف کنندگان
Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir