تکنیک‌های تست‌زنی و فواید آن‌ها

تکنیک‌های تست‌زنی و فواید آن‌ها

موفقیت در آزمون به توانایی داوطلب در حل تست بستگی دارد. برای کسب رتبۀ برتر علاوه بر تسلط به دروس نیاز است شما با تکنیک‌های تست‌زنی آشنایی داشته باشید تا مهارت مدیریت زمان در روز کنکور را به دست آورید. در این مطلب قصد داریم شما را با چند تکنیک تست‌زنی موثر در مدیریت زمان آشنا کنیم.

تکنیک ضربدر و منها:

با اجرای این تکنیک علاوه بر کاهش پاسخ‌های اشتباه درکنار سوالاتی که مسلط نیستید علامت منفی بگذارید و می‌توانید با شناسایی سؤالات شک‌دار از آ‌ن‌ها صرف نظر کنید. مدیریت زمان یکی دیگر از نتایج به‌کارگیری این تکنیک است.

تکنیک زمان‌های نقصانی:

مدیریت زمان و داشتن استراتژی بازگشت از عوامل موفقیت در تست‌زنی است. اجرای تکنیک زمان‌های نقصانی باعث خواهد شد. هنگام تست‌زنی زمان خود را مدیریت کرده و مدت زمانی را برای برگشت و مرور مجدد سؤالات ذخیره کنید.

تکنیک تست خوانی:

خواندن صورت سؤالات صرف نظر از پاسخ‌گویی به آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا سؤالات سطح دشوار و چالشی را به راحتی شناسایی کنید و این امر به مدیریت زمان کمک می‌کند.

 

 
 

 

تکنیک دو خودکار:

در این روش با استفاده از دو خودکار و پاسخ‌گویی به یک مجموعه سؤال واحد در دو حالت با اعمال زمان و بدون اعمال زمان می‌توانید در مورد عملکرد خود قضاوت کنید؛ یعنی پی می‌برید پاسخ‌های اشتباه شما ناشی از عدم یادگیری است یا عدم مدیریت زمان!

ارسال دیدگاه (0 مورد)

در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.

عضویت در خبرنامه ایمیلی :
برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
رضایت مندی مشتری
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره کتاب مجازی
برند محبوب مصرف کنندگان
Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir