نام پرچمدار امسال اپل آیفون ۷ نیست

0
بر اساس گزارش وب‌سایت Venture Beat، در واقع اپل دوست دارد نام آیفون 7 را برای سال ۲۰۱۷ و برابر با ۱۰ ساله شدن عرضه اولین آیفون نگه دارد. بنابراین آیفون‌هایی که در ماه سپتامبر یا همان شهریور یا مهر امسال معرفی می‌شوند نیز عدد آیفون ۶ را خواهند داشت.

اگر نام آیفون ۷ در واقع برای سال ۲۰۱۷ ذخیره شده، باید منتظر باشیم و ببینیم اپل چه نام‌هایی را برای آیفون‌های امسال انتخاب خواهد کرد.
براساس گزارش وال استریت ژورنال، آیفون ۷ اپل که در اواخر تابستان سال جاری میلادی رونمایی و راهی بازار خواهد شد، تغییرات ظاهری جزئی داشته و شبیه به دو نسل پیشین این دو گوشی هوشمند خواهد بود. این موضوع به معنای کنار گذاشتن استراتژی تغییر بنیادین آیفون هر دو سال یکبار است. همچنین سایز نمایشگر این گوشی هوشمند نیز بدون تغییر باقی مانده و همچنان شاهد عرضه‌ی این گوشی در دو نسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی خواهیم بود. البته وال استریت ژورنال نیز به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده، تغییرات سال آینده‌ی میلادی شامل استفاده از نمایشگر OLED خمیده در طرفین خواهد بود. همچنین باید به حذف کلید فیزیکی اشاره کرد که در اثر ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر خواهد بود. اطلاعات ارائه شده توسط وال استریت ژورنال تلاش‌های جانی آیو در سال‌های اخیر را با هدف طراحی آيفونی خوانده که در ظاهر شبیه به یک گجت شیشه‌ای یکپارچه است. باتوجه به اینکه سال ۲۰۱۷ مقارن با سالگرد ۱۰ سالگی عرضه‌ی آیفون به بازار است، انتظار می‌رود اپل تغییرات بزرگی را به همین مناسبت در گوشی هوشمندش ایجاد کند. البته بنابر اطلاعات موجود طراحی نسل بعدی آیفون هنوز نهایی نشده است.

حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آیفون ۷ را باید عاملی برای افزایش مقاومت این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب خواند، از این‌رو شاید سامسونگ یکی از ویژگی‌های اصلی خود را در برابر آیفون که همان مقاومت در برابر نفوذ آب است را از دست بدهد. همچنین به موجب حذف این ماژول، انتظار می‌رود آیفون ۷ کمی باریک‌تر از نسل‌های پیشین شود. اپل آیفون جدید را در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد در کنار تغییرات اشاره شده، شاهد رونمایی از نسخه‌ای مجهز به دوربین با لنز دوگانه خواهیم بود.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,752 بازدید

    0 نظر

    درج: 2 تیر 1395

    توسط: jadda
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir