صفحه کلید چندکاره مایکروسافت

0

این صفحه کلید که یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط مایکروسافت محسوب می‌شود، یک صفحه کلید همه کاره است که می‌تواند تمامی کارهای صوتی و تصویری شما را همچون یک کنترل از راه دور فوق حرفه‌ای به ساده ترین شکل ممکن انجام دهد. در طراحی این صفحه کلید هدف اصلی قرار دادن آن در اتاق پذیرایی و لذت بردن از صفحه چندلمسی آن به همراه ویژگی‌های بسیار دیگری است که به خصوص برای محیط ویندوز 8 بهینه سازی شده‌اند.

در سال‌های اخیر مایکروسافت همواره در حال بهبود سخت افزارهای تولیدی پیشین و عرضه سخت افزارهای جدید با ویژگی‌های متمایز از رقبا بوده که تبلت سرفیس و صفحه کلیدش یکی از مثال‌های این رویه به شمار می‌روند، با تصاحب نوکیا هم که دیگر می‌توان مایکروسافت را یکی از بزرگترین شرکت‌های صاحب جایگاه در عرضه سخت افزار به شمار آورد. داستان محصولات اصلی مایکروسافت همواره پر سر و صدا بوده‌اند اما گویا این کمپانی می‌خواهد این هیاهو را به دنیای لوازم جانبی ساخت خود هم وارد کند که این مورد با توجه به یکپارچه‌سازی اکوسیستم ویندوز 8 تا حدودی نیز ضروری می‌نماید.

آخرین محصول این شرکت که برای کاربران مبل نشین به شکلی ویژه طراحی شده است، به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند به کمک آن به سادگی هر چه تمام کارهای خود را از طریق نمایشگر اصلی خانه که با یک رایانه متصل شده به انجام برساند برای مثال می‌تواند به کمک آن به مرور تصویر و فیلم‌های Xbox بپردازد.

این صفحه کلید در برابر عوامل محیطی همچون ریختن مایعات مقاوم بوده و تا فاصله‌ی 10 متری به صورت بیسیم قابل استفاده است. ضمن اینکه صفحه‌ی لمسی آن به قابلیت چند لمسی مجهز است که آن را برای ویژگی‌های چند لمسی و دستورات جدید تعریف شده در ویندوز 8 بسیار مناسب می‌کند. به کمک این صفحه لمسی شما می‌توانید اعمالی همچون زوم کردن، کشیدن، کلیک کردن، انتقال و تعویض را به سادگی هر چه تمام تر و با یک حرکت انگشتان خود اجرا کنید.

در کناره‌های این صفحه کلید و در سمت چپ همچنین دکمه‌های ویژه‌ای برای کنترل صدا وجود دارد ضمن اینکه در بالای صفحه‌ی چندلمسی دکمه‌هایی نیز برای کاربر قرار داده شده که کاربر می‌تواند عملکرد آن‌ها را به دلخواه خود تعیین کند. در طراحی این صفحه کلید، کلید‌های F1 تا F12 عملکردی دوگانه دارند و می‌توانند به عنوان کلید‌های کنترل صوتی تصویری نیز به کار روند. این صفحه کلید با وجود اینکه ویژگی‌های بسیار خاص و عجیبی با خود ندارد، اما قیمت 39.95 دلاری آن می‌تواند انگیزه خوبی برای خریدار به وجود بیاورد که چنین صفحه کلید خوش دستی را صاحب شود.

البته با وجود کنسول‌های بازی و ست‌تاپ‌باکس‌های امروزی استفاده از یک رایانه در اتاق پذیرایی قدری عجیب می‌نماید ولی بسیاری از کاربران هنوز دسترسی همیشگی به ویندوز را به داشتن یک ابزار گران قیمت و محدود تر در اتاق پذیرایی ترجیح می‌دهند به شخصه که محیط ویندوز را به هر محیط "محدود" دیگری همچون کنسول‌های بازی ترجیح می‌دهم. بنابراین می‌توان تا حد زیادی مطمئن بود که این صفحه کلید مخاطبان خاص خود را جذب خواهد کرد و چراکه با وجود این صفحه کلید و محیط ویندوز 8 دیگر نیازی به ماوس وجود ندارد و کاربران می‌توانند آزادانه از آن لذت ببرند.

مایکروسافت این صفحه کلید را از طریق سایت اصلی خود بریا فروش عرضه کرده است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    4,373 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 فروردین 1393

    توسط: Soltani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir