کنترل تمام وسایل اینترنتی خانه با یک برنامه

+1

شرکت فناوری سامسونگ یک پلتفورم جدید با عنوان "خانه هوشمند سامسونگ" ساخته است که کاربران را قادر می سازد تمام دستگاه ها و وسایل متصل با اینترنت خود را از طریق یک اپلیکیشن سازمان دهند.

براساس اعلام شرکت سامسونگ با ساخت پلتفورم جدید، خانواده وسایل و دستگاه های هوشمند سامسونگ قرار است بیشتر از گذشته سامان یابند.

این پلتفورم جدید سامسونگ همه چیز از فناوری پوشیدنی تا ماشینهای لباسشویی را با یک اپلیکیشن کنترل می کند. این پلتفورم قرار است در نمایشگاه محصولات فناوری لاس وگاس که از روز سه شنبه 7 ژانویه (17 دی ماه) آغاز می شود به نمایش گذاشته شود.

انتظار می رود که این فناوری نیمه اول سال میلادی جدید وارد بازار شود.

در مرحله اول این پلتفورم سه سرویس اصلی را به کاربران ارائه می کند، کنترل دستگاه، منظره خانه، خدمات مشتری هوشمند. کنترل دستگاه به کاربران این امکان را می دهد به تنظیمات شخصی سازی شده برای تمام دستگاه های خود روی تلفنهای هوشمند و یا تلویزیونهای هوشمند خود دسترسی داشته باشند. تنها کافی است آیکون خانه هوشمند سامسونگ را انتخاب کنید تا بتوانید دستگاه های مختلف را در یک زمان کنترل کنید، در عین حال مهم نیست که شما در اتاق نشیمن منزل خود مستقر هستید و یا در سفر خارج از کشور به سر می برید. این خدمات به کاربر خود این امکان را می دهد تا از فرمانهای صوتی خود با گلکسی گیر ( ساعت هوشمند سامسونگ) یا دستگاه کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند استفاده کرده و به دستگاه خود بگویید که درحال ترک خانه هستید، در این حال سیستم نور و روشنایی خانه که آن هم به اینترنت متصل است هنگامی که خانه را ترک می کنید خاموش می شود.

سرویس منظره خانه به کاربر این امکان را می دهد که از مزایای دوربین داخلی دستگاه های اینترنتی سامسونگ در خانه استفاده کرده و ببیند که در خانه چه اتفاقی رخ می دهد. خدمات مشتری هوشمند نیز به کاربران این امکان را می دهد تا از زمان سرویس یک دستگاه همواره مطلع باشند و خدمات پس از فروش را تسهیل می کند.

پلتفورم خانه هوشمند سامسونگ در مرحله اول روی انتخاب تلویزیونهای هوشمند، دستگاه ها و وسایل خانه و تلفنهای هوشمند تمرکز می کند و از این نقطه به بعد این خدمات گسترده می شوند و حتی دستگاه های سایر تولید کنندگان را نیز دربر می گیرد.

سامسونگ در نظر دارد در نهایت عرصه هایی چون انرژی خانه، امنیت خانه را نیز با همکاری عرضه کنندگان خدمات دسته سوم را در دست گیرد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,197 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 دی 1392

    توسط: Soltani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir