اینفوگرافیک عادات بد در استفاده از تلفن همراه

+1

همه ما عادات نادرستی در استفاده از تلفن هوشمند خود داریم که گاهی اوقات باعث شرمندگی ما می‌شوند. مثلا برای خودداری از ارتباط با دیگران تظاهر می‌کنیم که مشغول انجام کاری بر روی تلفن هستیم، یا در مکان‌های عمومی با صدای بلند با تلفن خود صحبت می‌کنیم. ال‌جی بدترین عادات آمریکایی‌ها در استفاده از تلفن هوشمند را در قالب یک اینفوگرافی به نمایش گذاشته است. همراه ما باشید.

ال‌جی پیش از طراحی پرچم‌دار جدید خود، یعنی G2 از یک کمپانی پژوهشی به نام Kelton خواست تا در بین ۱۱۵۲ فرد بالغ در ایالات متحده یک نظرسنجی را برپا کند. هدف این کمپانی کره‌ای این بود که از این طریق بتواند گوشی خود را منطبق با نیاز کاربران ارائه کند. در راستای نتایج همین پژوهش بود که ال‌جی تصمیم گرفت برای اولین بار جای دکمه‌ها را عوض کرده و آنها را به پشت دستگاه انتقال دهد. در خلال این پژوهش آمار و ارقام دیگری نیز به دست آمده که چندان کاربردی نیستند، اما عادات و رفتار ناپسند کاربران در استفاده از گوشی هوشمند را فاش می‌کنند.

اولین نتیجه‌ای که می‌توان از پژوهش کلتون به دست آورد این است که ما بیش از حد وقت خود را با گوشی‌مان می‌گذرانیم! نزدیک به نصف افرادی که مورد پرس و جو قرار گرفته‌اند، گفته‌اند که بدون آن که متوجه کار خود باشند در اماکن مقدس با گوشی خود کار می‌کنند و ۷۵ درصد آنان نیز گفته‌اند که از دستگاه خود در سرویس‌های بهداشتی عمومی استفاده می‌نمایند. ۵۸ درصد کاربران در حین وقت‌گذرانی در جوار خانواده به سراغ گوشی خود می‌روند و ۶۲ درصد آنان وقتی در جمع دوستان‌شان هستند این کار را انجام می‌دهند. فقط ۳۶ درصد گفته‌اند که از خود عکس می‌گیرند تا سر و وضع خود را ببینند، ولی این موضوع احتمالا در افراد کم سن و سال‌تر که در نظرسنجی ال‌جی حضور نداشته‌اند، بیشتر است.

 

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اینفوگرافیک عادات بد در استفاده از تلفن همراه

شما کدامیک از این عادات را در خود دیده‌اید؟! آیا زمان آن نرسیده که عادات ناپسند خود را اصلاح کنیم؟ بدین طریق هم زمان بیشتری برای زندگی واقعی خواهیم داشت، هم لذت بیشتری را تجربه خواهیم کرد، هم در نگاه دیگران به افرادی دوست داشتنی تبدیل می‌شوی و از همه مهم‌تر این که دیگر با عذاب وجدان و احساس شرم بابت این عادات ناپسند زندگی نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,954 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 آبان 1392

    توسط: Soltani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir