رتبه 3 ریاضی: برای رتبه تک رقمی درس نخواندم

0
رتبه 3 ریاضی: برای رتبه تک رقمی درس نخواندم

بهار رادمهر دانش آموز قمی و نفر سوم کنکور در گروه آموزشی علوم ریاضی عامل اصلی موفقیت خود را توکل بر خدا دانست و گفت: در مسیر کنکور فشارها و سختی‌های زیادی وجود دارند که تنها با توکل بر خدا می‌توان بر آنها غلبه کرد و من نیز با توکل و عنایت خداوند متعال توانستم تمامی سختی‌ها را پشت سر بگذارم و موفق شوم.

وی افزود: کسب رتبه برتر در کنکور برای خانواده و اطرافیانم خیلی خوشحال کننده بود که البته من این موفقیت را متعلق به تمام همشهریان عزیز خود می‌دانم و آن را مدیون زحمات پدر و مادر، اساتید و برادر خوبم هستم که خود ایشان نیز در سال 94، رتبه برتر کنکور را کسب کرده است.

رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی با اشاره به نحوه درس خواندنش برای کنکور تصریح کرد: در مسیر درس خواندن برای کنکور از کلاس‌هایی که در مدرسه برگزار می‌شد استفاده می‌کردم و با توجه به سطح علمی مدرسه‌ و اساتید خوبمان دیگر نیاز نمی دیدم تا در کلاسهای بیرون نیز حضور پیدا کنم و تنها در آزمون‌های کانون شرکت می‌کردم.

 

رادمهر بیان کرد: در روزهایی که مدرسه می‌رفتم، به صورت میانگین 4 ساعت درس می‌خواندم و در روزهایی هم که مدرسه نمی‌رفتم، بیش از 9 ساعت از وقتم را به درس خواندن اختصاص می‌دادم.

وی خاطرنشان کرد: البته در درس خواندن کیفیت برایم مهم بود نه کمیت. یعنی اگر روزی یک ساعت هم درس می‌خواندم سعی می‌کردم آن را با عمق بخوانم و این تنها زمانی به دست می‌آید که فرد هنگام درس خواندن حتی اسم خود را نیز فراموش کند و تمام حواس خود را متمرکز درس کند.

رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی کسب رتبه برتر در کنکور را نتیجه تلاش و برنامه ریزی دانست و گفت: اگر کسی قصد دارد در کنکور رتبه برتر را کسب کند باید تمام هم و غم خود را در این مسیر بگذارد و با تلاش و برنامه ریزی شانس خود را برای کسب رتبه تک رقمی در کنکور بالا ببرد.

وی با اشاره به زحمات بی دریغ خانواده اش در موفقیت خود تاکید کرد: واقعا از صمیم قلب از خانواده ام تشکر می‌کنم که در تمام این مدت مثل کوه پشتم بودند به نحوی که وقتی در روزهای منتهی به کنکور روحیه ام به هم می‌ریخت، مادرم از اداره اش مرخصی می‌گرفت تا در کنارم باشد و پدرم با وجود اینکه شغلش در قم نیست، مدام با بنده در تماس بود و به آرامش دعوتم می‌کرد و می‌گفت که هر رتبه ای که کسب کنی، ما باز هم به تو افتخار می‌کنیم. برادرم هم با حجم زیاد درسهایش از هیچ کمکی فروگذار نکرده و همیشه سوالاتم را با حوصله پاسخ می‌داد.

 

رادمهر یادآور شد: هیچگاه برای کسب رتبه تک رقمی درس نخواندم و فقط تلاش می‌کردم رتبه ای کسب کنم تا در رشته ای که دوست دارم بتوانم درس بخوانم به همین خاطر کسب این رتبه تازه اول کار من است و باید برای موفقیت در رشته ای که انتخاب می‌کنم، تلاش کنم.

وی با اشاره به مشکل بیکاری گفت: متاسفانه مشکل بیکاری در جامعه حقیقتی انکارناپذیر است و امیدوارم که بتوانم پس از اتمام تحصیلات آکادمیک، به عنوان یک مهندس کاربلد، ایده‌های نو داشته باشم و گره‌ای از این مشکل باز کنم.

رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی در پایان توصیه ای به پشت کنکوری‌ها کرد و افزود: توصیه بنده به عزیزان پشت کنکوری این است که فارغ از این فکر که چه رتبه ای در کنکور بیاورند، با تمام قوا فقط درس بخوانند و خودشان را درگیر حاشیه‌های کنکور نکنند و با خود بگویند که الان فقط باید درس بخوانم و لاغیر.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,963 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 مرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir