مصاحبه با رتبه اول تجربی کنکور 97

+3
مصاحبه با رتبه اول تجربی کنکور 97

جوان نخبه قوچانی حائز رتبه نخست کنکور تجربی سال 97 گفت: به هیچ وجه در کلاسهای کنکور شرکت نکرده ام و فکر هم نمی کنم چنین کاری در کسب رتبه و قبولی در آزمون ورودی دانشگاهها خیلی موثر باشد.

 

امیررضا براتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از لوحهای فشرده آموزشی و کلاس خصوصی هم بهره ای نبردم اما به متقاضیان شرکت در کنکور پیشنهاد میکنم از آزمونهای آزمایشی استفاده کنند.
وی ادامه داد: پیش بینی کسب رتبه نخست کنکور امسال را داشتم و برای تحصیل در رشته پزشکی ثبت نام خواهم کرد. در این مسیر برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاهها تنها از کتابهای درسی، کمک آموزشی و آزمونهای آزمایشی به عنوان منابع برای مطالعه استفاده کردم.
رتبه نخست کنکور تجربی 1397 عامل نخست موفقیتش را لطف خداوند توصیف و بیان کرد: تلاشهای خودم برای کسب رتبه نخست و نیز حمایتهای روحی پدر و حمایت مادرم تاثیر بسزایی در این موفقیت داشت. در روزهایی که به مدرسه می رفتم جدای از ساعت آموزشی بطور متوسط تا 7 ساعت و در روزهای تعطیل بین 10 تا 11 ساعت مطالعه داشتم.
وی گفت: از اینترنت، تلویزیون و فضای مجازی به صورت محدود استفاده می کردم زیرا به صورت تک بعدی مطالعه نمی کردم.
وی به دانش آموزان کنکوری توصیه کرد: برای کسب رتبه دلخواه باید اعتماد به نفس واطمینان به خود داشته باشید و رتبه ای را که می خواهید در ذهنتان تصور کنید که می توانید به آن برسید.
پدر این جوان نخبه نیز به خبرنگاران گفت: از همان کودکی متوجه استعداد و نبوغ فرزندمان شدیم لذا قدی داشتیم او را به مشهد برده تا در آنجا تحصیل کند اما پسرم به این کار رضایت نداد.
مادر امیررضا براتی نیز در پاسخ به پرسش که چه فضایی برای درس خواندن فرزندش مهیا کرده، گفت: شرایط خاصی نبوده و وضعیت منزل خیلی حالت کنکوری نداشت. حتی پسرم سریال پایتخت را با ما تماشا می کرد و اینطور نبود که تلویزیون را جمع کنیم اما همه سعی داشتیم سکوت مورد نیاز امیررضا را فراهم کنیم تا بهتر درس بخواند.
فرماندار قوچان نیز که به دیدار این جوان نخبه رفته بود، به خبرنگاران گفت: خوداتکایی، برنامه ریزی و اعتماد به نفس جزو اصول موفقیت هر انسانی است و در کنار آن توکل بر خداوند می تواند راه و مسیر را بر انسان هموار کند.
علیرضا قامتی با اشاره به ایجاد آرامش توسط اعضای خانواده برای کسب موفقیت این جوان قوچانی، افزود: موفقیت کسب شده امروز منحصر به امسال نبوده و برنامه هایی که در سالهای متمادی در نظر داشته اند این موفقیت را به ارمغان آورده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان نیز گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده احتمال کسب این رتبه را می دادیم و منتظر کسب رتبه های و رشته های خوب توسط دانش آموزان قوچانی در کنکور امسال هستیم.
حسن روحانی افزود: دانش آموزان قوچانی از توانمدیهای بالایی برخوردارند. به این دانش آموزان باید توجه شود و امروز شاهد آن هستیم که با کمترین امکانات رتبه نخست کنکور توسط یک دانش آموز ساعی قوچانی کسب شده است.
رتبه های برتر کنکور 13976 صبح امروز از طریق پایگاه سازمان سنجش منتشر شد. امیررضا براتی دانش آموز قوچانی حائز رتبه نخست کنکور تجربی امسال 18 سال سن دارد و در مدرسه استعدادهای درخشان قوچان تحصیل کرده است.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    5,311 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 مرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir