ناگفته‌هایی خواندنی از نفرات برتر کنکور ۹۷

+1
ناگفته‌هایی خواندنی از نفرات برتر کنکور ۹۷

نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ دقایقی پس از اعلام نتایج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از حس خود نسبت به برتر شدن در کنکور سخن گفتند.

 

امروز نهم مرداد ماه اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ در تمامی گروه‌های آزمایشی شامل گروه‌های علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های خارجه اعلام شد که در این میان در گروه‌های ریاضی، تجربی و انسانی۱۰ نفر برتر و در رشته‌های هنر و زبان‌های خارجه ۳ نفر برتر بزرگترین ماراتن علمی کشور اعلام شدند.

به دنبال اعلام اسامی با برخی از نفرات برتر کنکور ۹۷ گفت‌وگویی داشتم تا از حال و هوای آنها بعد از معرفی شدن به عنوان نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷  باخبر شویم.

رتبه اول رشته انسانی چه رشته ای را انتخاب می کند؟

فاطمه ملکی از تهران که رتبه اول کنکور علوم انسانی را به خود اختصاص داده است در گفت و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اصلاً فکرش‌ را هم نمی‌کردم به عنوان اولین نفر رشته انسانی انتخاب شوم و واقعاً از این موضوع هیجان زده هستم.

وی که در یکی از دبیرستان‌های دولتی تهران درس خوانده گفت: در کنار دروس‌ مدرسه مطالعه اصولی کنکور را زیر نظر معلمان و مشاوران مدرسه دنبال کردم تا اینکه توانستم به چنین نتیجه‌ای دست یابم.

ملکی درباره تصمیم اش برای ادامه تحصیل گفت: قصد دارم روانشناسی‌ دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم و به طور قطع تصمیمی‌ برای مهاجرت نخواهم داشت.

مطمئن بودم یکی از برترین‌های کنکور سراسری ۹۷ خواهم شد

سید محمد صادق کشاورزی دانش آموز دیگری است که توانست رتبه دوم علوم ریاضی و فنی را به خود اختصاص دهد.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مدرسه تیزهوشان‌ در تهران تحصیل کرده ام و با توجه به برنامه‌ریزی که داشتم مطمئن بودم یکی از برترین‌های کنکور سراسری ۹۷ خواهم شد و اکنون هم قصد دارم مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌ افزار دانشگاه صنعتی شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم.

وی به داوطلبانی هم که نتوانستند نتیجه مطلوب را کسب کنند توصیه کرد: داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ که به حد مطلوبشان موفق نشده اند، نگران نباشند و به تلاش خود ادامه دهند و در این مسیر بیشتر از نتیجه به نوع عملکرد خود تمرکز کنند.


هیجان زده ام و انتظار نداشتم چنین رتبه‌ای را کسب کنم

عرفان آبادی‌فر یکی دیگر از برترین‌های بزرگترین ماراتن‌ امسال بود که توانست رتبه سوم علوم تجربی را کسب کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در یکی از مدارس تیزهوشان‌ شهر تبریز تحصیل و  از سال سوم دبیرستان‌ برنامه‌ریزی برای کنکور را آغاز کردم و سال پیش دانشگاهی به طور جدی‌تر به این قضیه پرداختم.

آبادی‌فر ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی که داشتم تصوری از برتر شدن در کنکور را برای خود قائل بودم، هیجان زده ام و بعد از جلسه کنکور انتظار نداشتم چنین رتبه‌ای را کسب کنم که خوشبختانه‌ توانستم در قبال برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی که کردم سربلند شوم.

وی درباره تصمیمش‌ برای ادامه تحصیل گفت: هنوز به طور قطعی تصمیم‌گیری نکردم اما احتمال زیاد پزشکی علوم پزشکی تهران را برای تحصیلات آکادمیک انتخاب کنم.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,503 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 مرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir