لو رفتن سوالات کنکور ۹۷ تکذیب شد

0
لو رفتن سوالات کنکور ۹۷ تکذیب شد

خدایی درباره شائبه لو رفتن سوالات کنکور و دریافت زودهنگام پاسخ‌نامه در برخی حوزه‌های امتحانی‌ توضیحاتی داد.

 

درباره شائبه لو رفتن سوالات کنکور سراسری سال  ۹۷، اظهار کرد: عکس‌هایی مبنی‌بر لو رفتن سوالات امتحانی‌ در فضای مجازی مطرح شده بود که با توجه به پیگیری‌های سازمان سنجش، این تخلف کاملا تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: سوالات آزمون ۲ ساعت و نیم بعد از برگزاری امتحان روی سایت سنجش بار‌گزاری شدند و عکس‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، با توجه به بررسی زمانی که داشتیم بعد از انتشار رسمی روی سایت سنجش بوده است.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه تخلفات موردی در حوزه امنیت سوالات امتحانی‌ هر ساله وجود داشته است، گفت: تیم حفاظت آزمون به طور جدی با متخلفان برخورد می‌کند و گاهی متخلفان متناسب با نوع تخلف به هیئت رسیدگی بدوی ارجاع داده می‌شوند که مجازاتی همچون محرومیت یک تا چند ساله از شرکت در آزمون سراسری را برای متخلفان به دنبال دارد.

خدایی درباره لو رفتن کلید سوالات آزمون سراسری  بیان کرد: یکی دیگر از مطالبی که طی یکی دو روز اخیر در فضای مجازی درباره کنکور  مطرح می‌شود، لو رفتن کلید سوالات آزمون است اما طبق اعلام سازمان سنجش تا فردا هیچ کلیدی روی سامانه قرار نمی‌گیرد و اظهار نظرها مبنی‌بر لو رفتن کلید سوالات صحت ندارد.

رئیس سازمان سنجش افزود: عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی کلید سوالات را در قالب گروه‌های A، B، C و D نشان می دهد  در حالی که امسال کلید سوال در گروه‌های C، D، E و F منتشر خواهد شد.
ارفاق در نمره دهی به داوطلبان کنکور در یکی از حوزه های امتحانی قم

وی درباره دریافت زودهنگام پاسخ‌نامه در بعضی از حوزه‌های امتحانی‌ همچون حوزه مدرسه هدایتی استان قم گفت: مراقبان حوزه به اشتباه پاسخ‌نامه داوطلبان را در بازه زمانی ۳ الی ۷ دقیقه زودتر از موعد مقرر دریافت کرده بودند که با اعتراض به حق داوطلبان مواجه شد.

خدایی با اشاره به اینکه اشتباه از سوی مراقبان را می‌پذیریم، تصریح کرد:  برای اینکه حق داوطلبان ضایع نشود، حداکثر مساعدت را در نمره‌دهی به داوطلبان این حوزه امتحانی‌ اعمال خواهیم کرد.

رئیس سازمان سنجش کشور درباره زمان بسته شدن درب‌های حوزه امتحانی‌ گفت: شروع فرآیند آزمون صبح‌ها ساعت 7 و 30 دقیقه و عصرها ساعت 14 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده بود اما برای رفاه حال داوطلبان در مواردی‌ پذیرش داوطلب بعد از این ساعت انجام شد تا یک سال تلاش به دلیل چند دقیقه تأخیر از بین نرود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    5,408 بازدید

    3 نظر

    درج: 9 تیر 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (3 مورد)

    ای بابا حقمون ضایع میشه.صدامونم به جایی نمیرسه....
    .
    1397/04/16 - 20:23
  • +2
    کنت
    باور کنید لو رفته حوزه ما کرمانشاه دبیرستان بیهقی بود که بچه ها گفتن کلید سوالات رو دارن اونم شخصی دریافت کرده بودن نه از سایت چرا گوش نمیدید خدا رو خوش نمیاد حق ما رو ضایع میگکنید حتی خودتونم به حرفاتون باور ندارید
    .
    1397/04/12 - 15:33
  • +1
    سلام
    من خودم در جنتا کانال شاهد بودم سوالاتو عیننا پیش بینی کرده بودن مخصوصا ریاضی به برخی از داوطلبان پ داده شده از طرف حوزه و سوالات به مبلغ 10 میلیون پیشنهادی فروخته شده چرا وجدااان ندارین راجبه سوالات نهایی هم همینو گفتین بعد معلوم شد فیلماش اومد که ولقعا سوالات لو رفته بود disappointed_relieved

    .
    1397/04/10 - 07:02
  • +1
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir