مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سه آزمون تمدید شد

0
مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سه آزمون تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور، آزمون کاردانی به کارشناسی و آزمون کاردانی نظام جدید تا ۱۵ بهمن ۹۶ خبر داد.

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور در کنکور سراسری سال ۹۶، رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و رشته های تحصیلی موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید تا ۱۵ بهمن ماه ۹۶ تمدید شده است.این مراحل پیش از این یک بار در آبان و آذرماه ۹۶ اجرا شده بود که با توجه به درخواست این دانشگاه ها این مرحله تا ۱۵ بهمن تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ موسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور داوطلبان علاقمند به تحصیل (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) می‌توانند شرکت کنند.

به گفته دکتر توکلی، داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و یا پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند. همچنین داوطلب می تواند ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش در برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید نیز برای علاقمندان به تحصیل در این موسسات اعم از اینکه در این آزمون ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند قابل اجرا است.

توکلی گفت: داوطلبان می توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات آموزش عالی پذیرنده با مراجعه به لینک جستجو و کد رشته در سایت سازمان سنجش، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه با مدارک لازم به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

به گفته وی، مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۶ نیز همانند دو بخش دیگر تا ۱۵ بهمن ۹۶ تمدید شده است. همچنین تمامی داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند) می توانند با مراجعه به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای و یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و کسب اطلاع از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله نسبت به شرکت و انتخاب کدرشته محل مورد تقاضای خویش اقدام کنند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,439 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 دی 1396

    توسط: poortahan
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir