شرایط پذیرش رشته‌های خاص داوطلبان رشته هنر کنکور 96

0
شرایط پذیرش رشته‌های خاص داوطلبان رشته هنر کنکور 96

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح شرایط پذیرش داوطلبان گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری ۹۶ در رشته‌های تحصیلی شرایط خاص این گروه آزمایشی پرداخت و گفت: اطلاعات لازم درخصوص پذیرش در سایر مجموعه‌های دارای شرایط خاص نیز روز یکشنبه ۲۵ تیرماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: آن دسته از داوطلبان گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری ۹۶ که در جلسه آزمون گروه آزمایشی مذکور حاضر بوده‌اند و علاقه‌مند به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص این گروه آزمایشی می‌باشند، ضرورت دارد به منظور شرکت در آزمون عملی رشته‌های ذی‌ربط مطابق جدول مندرج در اطلاعیه‌ای که از روز شنبه ۱۷ تیرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت، نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی تا پایان روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه از طریق سایت این سازمان اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری ۹۶ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌گیرد لذا داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه رشته‌های ذی‌ربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌نمایند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه عملی در هر یک از مجموعه‌های جدول و اطلاعیه به صورت اینترنتی با کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند. همچنین داوطلبان در صورتی که متقاضی شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی جدول مندرج در اطلاعیه مذکور می‌باشند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه این آزمون نیز اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم اعلام علاقه‌مندی و پرداخت هزینه آزمون‌های عملی و عدم شرکت در جلسه آزمون در تاریخ تخصیص شده به منزله عدم امکان پذیرش آنها در این رشته‌ها خواهد بود.

به گفته توکلی، آزمون عملی برای داوطلبان متقاضی مجموعه‌های دو و سه مندرج در اطلاعیه مذکور در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد و لذا داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت و آدرس محل برگزاری به اطلاعیه‌هایی که در این خصوص در روز یکشنبه ۸ مرداد ۹۶ بر روی سایت این سازمان منتشر می‌شود، مراجعه نماید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: درخصوص تاریخ آزمون سایر مجموعه‌ها نیز ضرورت دارد به اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۹۶ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود، مراجعه شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,624 بازدید

    0 نظر

    درج: 20 تیر 1396

    توسط: zinatlou
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir