جزئیات ثبت‌ نام قبول‌ شدگان کنکور۹۴

0
فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی متمرکز کنکور ۹۴ اعلام شد و قبول شدگان می توانند در روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در مراکز آموزش عالی که قبول شده‌اند، ثبت نام کنند.

​به گزارش خبرنگار مهر، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور است.

همچنین اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی برای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، دانشگاه پیام‌نور و دوره‌های مجازی درسال تحصیلی ۹۵-۹۴ که ‌گزینش‌ آنها به ‌روش‌متمرکز صورت‌ گرفته ‌است، بر روی ‌سایت ‌سازمان ‌سنجش ‌قرار گرفته است.

در صورتی که دانشگاه یا موسسه‌ای برنامه زمانی برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است بر اساس برنامه زمانی ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند.

برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان برای آن‌دسته از موسسات آموزش عالی که در سایت اینترنتی خود اعلام نکرده اند:

یکشنبه ۲۲ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ

دوشنبه ۲۳ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س

سه ‌شنبه ۲۴ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ – ف – ق – ک

چهارشنبه ۲۵ شهریورماه به ترتیب حرف اول نام خانوادگی : گ – ل – م – ن – و - هـ - ی

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که برای آنان بجای کدرشته قبولی یکی از کدهای ۱۱ و۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (دانشگاه شاهد)، ۱۵ (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (موسسه غیرانتفاعی رفاه)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری) درج شده به منزله آن است که منحصراً در کدرشته مذکور نمره علمی لازم را دارا بوده و در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت یکی ازکدرشته‌های موسسه مذکور قرار گرفته‌اند.

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که علاوه بر کدرشته قبولی اعلام شده (۵ رقمی) یکی از کدهای فوق نیز در اعلام نتایج برای آنها مشخص گردیده، توجه داشته ‌باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته‌ قبولی، در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت یکی از کدرشته‌های موسسه مذکور قرار گرفته‌اند.

برنامه زمانی مصاحبه این دسته از افراد در اطلاعیه‌ روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد. عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هر یک از پذیرفته‌شدگان (با اعمال نمره و سوابق تحصیلی و یا منحصراً سوابق تحصیلی) بر حسب مورد متفاوت است و لازم است برای اطلاع دقیق از مدارک به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از تهیه مدارک لازم جهت ثبت‌نام به موسسه آموزش عالی قبولی مراجعه کرده و آن را تحویل دهند.

نحوه و تاریخ انتشار فهرست اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و محل انجام آزمون عملی رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و یا انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش سایر رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ در ۱۳ مهرماه منتشر می شود.

این رشته ها شامل دوره‌های روزانه، شبانه «نوبت دوم» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است که به همراه ‌فهرست ‌اسامی ‌و ‌شماره‌ داوطلبی‌ معرفی‌شدگان تا چند برابر ظرفیت در همان زمان منتشر خواهد شد.

معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مذکور لازم است با توجه به برنامه‌ زمانی اعلام ‌شده و ضوابط مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست معرفی‌شدگان این قبیل رشته‌ها منتشر خواهد شد، برای شرکت در مراحل مختلف گزینش رشته یا رشته‌های مربوط اقدام کنند.

زمان انتشار کارنامه کنکور سراسری ۹۴

برای کلیه پذیرفته‌شدگان و داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده از روز پنجشنبه ۲۶ شهریورماه در سایت سازمان قرار داده می شود.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است با این وجود داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون در صورت هر گونه سئوال می‌توانند حداکثر تا ۱۸ مهر ماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,739 بازدید

    0 نظر

    درج: 19 شهریور 1394

    توسط: khezli
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir