برگزاری همزمان کنکور سراسری 94 در 18 کشور

+1
حسین توکلی روز دوشنبه گفت: کنکور سراسری در 365 شهرستان و 17 کشور دیگر و در 463 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
به گفته وی ، براساس برنامه زمانی اعلامی ، کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1394 تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی 5 گانه، به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور، از ساعت 14 روز گذشته (17 خرداد)، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است.
وی یادآور شد که داوطلبان می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه 20 خردادماه جاری، برای مشاهده و دریافت پرینت به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
توکلی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1394، از یکشنبه هفته گذشته (10 خرداد) بر روی سایت این سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش 11 خردادماه نیزمنتشر شده و امروز هم در این نشریه منتشر خواهد شد.
** 400هزارنفرتاکنون کارت آزمون دریافت کرده اند
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به آمار افرادی که برای پرینت کارت خود تاکنون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده اند، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز(18 خرداد94)، ازتعداد 877 هزار و 835 داوطلب ثبت نام کننده، تعداد 400 هزار داوطلب، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در این آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده اند.
به گفته توکلی ، مطابق اعلام قبلی داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده اند، باید بر حسب مورد برای پرینت کارت شرکت در آزمون گروه های آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: هریک از دوطلبان پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود، چنانچه در اطلاعات داوطلبان در صورتیکه در اطلاعات مندرج در بندهای 2،6،8،9 و 10( جنس، دین، زبان خارجه امتحانی، معلولیت و بهیار بودن) کارت شرکت در آزمون، مغایرتی مشاهده کردند، ضرورت دارد که از فردا(سه شنبه 19 خرداد تا روز چهارشنبه 20 خرداد سال جاری)، از ساعت 8 صبح تا 12 و 14 تا 18، با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، شخصا به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه و بر اساس جدول شماره 2 مندرج در اطلاعیه منتشره موضوع را پیگیری کنند تا مشکل قبل از برگزاری آزمون برطرف شود.
وی اضافه کرد که این باجه ها همچنین درباره مشکلاتی که عکس کارت داوطلبان نیز ممکن است داشته باشد نیز به این افراد کمک خواهد کرد.
توکلی این را هم گفت که چناچه شماره داوطلبی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون خود که هم به عدد و هم به حروف نوشته شده است، ناخوانا باشد، داوطلیان باید به نماینده سازمان برای حل مشکل مراجعه کنند.
توکلی گفت: به عبارت دیگر برای این قبیل داوطلبان دو کارت شرکت در آزمون صادر شده است که لازم است پرینت هر دو کارت شرکت در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.
برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم انسانی ، علوم تجربی و هنر که علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز با گذاشتن علامت در ردیف 44 تقاضانامه مشخص کرده اند، کارت شرکت در آزمون گروه زبانهای خارجی نیز صادر شده است .
به گفته توکلی، این دسته از داوطلبان لازم است پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی را نیز علاوه بر کارت گروه آزمایشی مربوط از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت دارند. به عبارت دیگر برای این قبیل از داوطلبان دو کارت شرکت در آزمون صادر شده است که لازم است پرینت هر دو کارت شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.
وی اضافه کرد: برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی و علوم انسانی که علاقه مندی خود را برای شرکت در گروه هنر و همچنین گروه زبان های خارجی با علامتگذاری در ردیف های 43 و 44 تقاضانامه مشخص کرده اند، سه کارت شرکت در آزمون (یک کارت مربوط به گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی و دو کارت دیگر به ترتیب برای گروه هنر و زبانهای خارجی ) صادر شده است .
به گفته وی، این قبیل از داوطلبان باید پرینت هر سه کارت شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت دارند.
توکلی اظهار داشت: محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم انسانی ، علوم تجربی ، هنر و زبان های خارجی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در بند 26 تقاضانامه ثبت نام ، مشخص کرده اند به شرح جدول شماره 1 و نشانی محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org است.
وی خاطرنشان کرد ضمنا چنانچه کارت آزمون داوطلبی دارای اشکالاتی از قبیل فاقد مهر بودن عکس -واضح نبودن عکس و نظایر آن باشد نیز ضرورت دارد که چنین داوطلبانی نیز با به همراه داشتن دو قطعه عکس 3در4با کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار شخصا به نماینده سازمان آموزش کشور مراجعه و نسبت به برطرف کردن نقص اقدام کنند.
توکلی یادآورشد: داوطلبان گروه های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعداز ظهر پنج شنبه 21 خردادماه، و دواطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در صبح جمعه و دواطلبان گروه آزمایشی زبان خارجی در بعد از ظهر جمعه 22 خردادماه سال جاری در آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی مربوط شرکت خواهند کرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,930 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 خرداد 1394

    توسط: safari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir