کنکور 94 کاهش ظرفیت ندارد

0
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره میزان ظرفیت پذیرش داوطلبان در آزمون سراسری سال جاری گفت: قبول‌شدگان می‌توانند در نیمه دوم مردادماه انتخاب رشته کنند و ظرفیت‌ها با توجه به تجاربی که از گذشته وجود دارد، نسبت به سال گذشته کاهش نخواهد یافت.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در خرداد ماه سال جاری درباره افزایش ظرفیت این آزمون گفت: درباره ظرفیت پذیرش در آزمون سراسری‌‌، هنوز چیزی مشخص نشده است و ما هم با دانشگاه‌ها مکاتبات خود را انجام داده‌ایم تا ظرفیت‌های خود را برای ما بفرستند. بعد از اینکه این ظرفیت‌ها را به مرکز گسترش فرستادیم و آنجا تایید شد، در دفترچه شماره دو آزمون، ظرفیت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود:‌با توجه به برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده، ان‌شاءالله آزمون ها در ۲۱ و ۲۲ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد و نتیجه آزمون را هم هفته اول مرداد ماه خواهیم داد. کسانی هم که مجاز به انتخاب رشته خواهند شد، می‌توانند در نیمه دوم مردادماه انتخاب رشته کنند و ما در همین تاریخ دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به دواطلبان می‌دهیم که ظرفیت‌ها در آن درج خواهد شد. با این حال می‌توانم بگویم که ظرفیت‌ها با توجه به تجاربی که از گذشته وجود دارد، نسبت به سال گذشته کاهش نخواهد یافت.

توکلی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به سال همزبانی ملت و دولت، درباره اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور در راستای همکاری و پاسخگویی بیشتر به مراجعان این سازمان افزود: هر یک‌شنبه که نشست شورای سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود این موضوع هم مد نظر قرار خواهد گرفت و در جلسه تدابیری برای آن مشخص خواهد شد. اما به طور کلی سازمان سنجش آموزش کشور از بدو تاسیس تا کنون همواره در کنار دواطلب و کسانی که سوال یا سوالاتی را از این سازمان داشته‌اند، قرار داشته است. ما با توجه به اینکه از دواطلبان خواسته‌ایم که هر سوالی که از این سازمان دارند را به صراحت بپرسند و پاسخ آن را دریافت کنند زیرا ما شرایط این پاسخ گویی را به روش‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: مراجعان، هم به صورت حضوری، هم به صورت تلفنی و هم به صورت مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند سریعا به پاسخ سوال خود برسند. ما سعی کردیم از طیق رسانه‌ها و جراید به طور مستمر با دواطلبان در ارتباط باشیم، صحبت کنیم و اطلاع‌رسانی به روز داشته باشیم تا آنها درباره برگزاری آزمون‌ها دچار مشکل نشوند و بتوانند با بینش کامل برنامه‌های خود را دنبال کنند. سازمان سنجش در این کار‌ها پیشتاز بوده است و هر لحظه سعی کرده است، همدلی و همزبانی را در راس امور خود قرار دهد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,613 بازدید

    0 نظر

    درج: 13 اردیبهشت 1394

    توسط: farahani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir