آخرین مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

0

ثبت‌نام کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز شد و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: داوطلبان کار‌شناسی پیوسته ۱۰ رشته/محل و کار‌شناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر ۱۰ محل دانشگاهی را می‌توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.

وی افزود: داوطلبان مقطع کار‌شناسی پیوسته باید انتخاب‌های خود را از یک مجموعه آموزشی یا از یک نظام آموزشی انجام دهند به عبارت دیگر ۱۰ انتخاب داوطلبان باید از سیستم پاره وقت یا تمام وقت باشد، به این معنی که امکان انتخاب از تمام وقت و پاره وقت وجود ندارد.

به گفته اقبالی، داوطلبان در نظر داشته باشند در صورت تمایل برای ثبت‌نام در بیشتر از یک نظام یا مجموعه آموزشی، می‌توانند با تهیه کارت‌های اعتباری بیشتر در دو نظام آموزشی یا چند مجموعه آموزشی ثبت نام کنند. برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آن‌ها وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند از هریک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته و ثبت‌نام کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجوی بدون آزمون بر اساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان صورت می‌گیرد، در صورتی که دیپلم فرد با رشته انتخابی مغایرت داشته باشد با اعمال ضریبی معدل مذکور اصلاح خواهد شد تا امکان مقایسه معدل داوطلبان وجود داشته باشد؛ همچنین ضرایب مربوط به اصلاح معدل داوطلبان با دیپلم‌های مختلف و برای شرکت در گروه‌های آموزشی مختلف در دفترچه راهنمای ثبت‌نام منتشر شده است.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج دوره کار‌شناسی بدون آزمون، گفت: نتایج دوره کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

جزئیات پذیرش کاردانی پیوسته و ناپیوسته

به گزارش مهر، ثبت‌نام بدون آزمون رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز شد.

به گفته ناصر اقبالی، هر داوطلب می‌تواند با تهیه یک کارت اعتباری، یک رشته/محل را انتخاب و ثبت‌نام خود را انجام دهد. داوطلبان پس از ثبت‌نام اینترنتی با در دست داشتن پرینت ثبت‌نام خود می‌توانند ۴۸ ساعت بعد از این اقدام در ساعات اداری به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا ثبت‌نام قطعی خود را در واحد مربوطه انجام دهند.

رئیس مرکز آزمون، تأکید کرد: با توجه به اینکه ثبت‌نام در مقطع کاردانی به منزله پذیرش قطعی است پس از ثبت‌نام، امکان اصلاح وجود ندارد و داوطلبان لازم است نسبت به انتخاب رشته/محل خود دقت لازم را داشته باشند، اما اگر داوطلبی بخواهد در رشته/محل دیگری نیز پذیرش شود، می‌تواند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود در رشته و محل جدید اقدام کنند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,507 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 دی 1392

    توسط: Soltani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir