آخرین مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 93

0

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه 12 آذر آخرین مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 93 است، تاکید کرد: داوطلبان مشمول، دریافت کد سوابق تحصیلی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار« آموزش و پرورش» ایسنا، با بیان اینکه ارائه سوابق تحصیلی برای کنکور 93 همانند سال گذشته است گفت: تمام داوطلبان کنکور که دیپلم خود را از سال 84 تا 92 دریافت کرده‌اند، باید کد سوابق تحصیلی را برای ثبت نام در کنکور 93 ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام کنکور از 16 آذرماه آغاز می‌شود، داوطلبان دریافت و یا اصلاح نواقص سوابق تحصیلی را باید تا 12 آذر ماه انجام دهند لذا این داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت dipcode.medu.ir نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: داوطلبان با مراجعه به این سایت می‌توانند سوابق سجلی و تحصیلی خود را دریافت کرده و چنانچه مغایرتی نداشته باشد، آن را تایید کرده و پس از تایید کد 14 رقمی سابقه تحصیلی را دریافت کنند که این کد جهت ثبت‌نام در کنکور 93 الزامی بوده و بدون آن امکان ثبت‌نام برای کنکور93 امکان‌پذیر نیست.

عمادی تصریح کرد: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات تحصیلی و سجلی خود داشته باشند، می‌توانند گزینه عدم تطبیق را انتخاب کرده و از طریق پایگاه، ناقص بودن پرونده تحصیلی به پایگاه اطلاعاتی تحصیلی دانش‌آموزان داوطلب ارائه می‌شود و پس از اصلاح، مجدد در سامانه بارگذاری خواهد شد که تمامی روند اصلاح اطلاعات و نواقص پرونده تحصیلی دانش‌آموزان کاملا الکترونیکی است و نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه محل تحصیل وجود ندارد.

به گفته رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش، نحوه دریافت و ارائه کد سوابق تحصیلی برای کنکور 93 همانند سال 92 است و داشتن کد 14 رقمی برای ثبت‌نام در کنکور الزامی است و همچون سال گذشته معدل داوطلبان 25 درصد در پذیرش کنکور تاثیرخواهد داشت.

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,291 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 آبان 1392

    توسط: Soltani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir