هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید اعلام شد

0
هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید اعلام شد

هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید اعلام شد

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزی در سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزی در سال تحصیلی 1398- 1397 بدون هیچگونه افزایش تعرفه، همان مبلغ 7500 تومان به ازای هر دانش‌آموز است‌.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید، تعهدات حوادث دانش‌آموزی در دو بخش حوادث و درمان و اردوهای دانش‌آموزی و اردوهای راهیان نور، متفاوت خواهد بود.

 

کریمی‌فر با بیان اینکه جبران غرامت نقص عضو (دائم ، کلی و جزئی) ناشی از حادثه در شبانه روز و در طول مدت قرار داد تا مبلغ  یکصد میلیون تومان است، گفت: کمک هزینه خرید و پیوند کلیه تا مبلغ 2 میلیون تومان است.

 

وی ادامه داد: جبران هزینه درمان سرپایی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه تا مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و جبران هزینه‌های عمل‌های جراحی ناشی از بیماری به شرط بستری در بیمارستان تا مبلغ 600 هزار تومان است.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: مازاد بر مبالغ مذکور ، هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج و پر هزینه تا سقف 2 میلیون تومان توسط ادارات کل آموزش و پرورش قابل پرداخت است.

 

وی درباره تعهدات بیمه حوادث در بخش اردوهای دانش‌آموزی و اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 1398-1397، اظهار کرد: پوشش بیمه مسئولیت در مقابل خسارت‌های جانی وارد شده به دانش‌آموزان در داخل مدرسه و خارج از آن شامل اردوهای درون شهری، برون شهری، راهیان نور، کارگاه‌های آموزشی، در صورتی که به موجب رأی مراجع قضایی،  بیمه گذار (آموزش و پرورش) مسئول جبران آن شناخته شود، نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد کرد.

 

کریمی‌فر، پرداخت غرامت فوت و نقص عضو در اثر حادثه در ماه‌های عادی تا حد دیه کامل عنوان کرد و گفت: پرداخت هزینه‌های پزشکی در اثر حادثه مشمول بیمه تا سقف 10 میلیون تومان است.

 

 وی تصریح کرد: طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، مدیران مدارس موظفند تمام دانش‌آموزان را برابر سامانه سناد دانش‌آموزی در برابر حوادث احتمالی، بیمه حوادث کنند.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: وزارت آموزش و پرورش، تمام دانش‌آموزانی را که در سراسر کشور تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی نظیر سازمان بهزیستی و کمیته امداد هستند را به صورت رایگان تحت پوشش بیمه حوادث دانش‌آموزی قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,315 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 خرداد 1397

    توسط: bakhtiari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir