استقرار بازرسان آموزش و پرورش در موعد ثبت نام مدارس

0
استقرار بازرسان آموزش و پرورش در موعد ثبت نام مدارس

سید محمد بطحایی بااشاره به اینکه گزارش‌هایی به ما رسیده بود که در برخی مدارس اجحاف و سختگیری‌هایی به اولیاء می‌شود، از استقرار تیم بازرسان وزارت آموزش و پرورش در مدارس برای جلوگیری از دریافت پول به عنوان کمک به مدارس هنگام ثبت نام دانش آموزان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود این تمی مراقبت خواهد کرد که کمک به مدارس به صورت اجبار و الزام از مردم گرفته نشود و مواردی که در گذشته رسانه‌ها در مورد خودداری مدارس از ثبت نام داده بودند تکرار نشود.

وی با بیان اینکه همانند هر سال ستاد ثبت‌نام تشکیل شده است، گفت: در برخی از مدارس استقبال بیش از ظرفیت است و ما مجبور هستیم محدوده جغرافیایی برای ثبت‌نام تعیین کنیم؛ ستاد ثبت‌نام مسئولیت این کار را بر عهده دارد.

بطحایی درباره ابهام‌های  بوجود آمده در مورد آزمون ورود به مدارس تیز هوشان، با یادآوری اینکه آزمون تعیین شده برای ارزیابی هوش و استعداد دناش آموزان است خاطرنشان کرد: سنجشی که الان تعیین شده،  سنجش هوش و استعداد است و همانطور که پیش از این عنوان شده است به هیچ عنوان نیاز به مطالعه، برگزاری کلاس‌های آمادگی و مسائل دیگری که هدف اصلی ما از ورود به این عرصه را دور می‌کند، ندارد.

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با آخرین وضعیت پیگیری پرونده تعرض به دانش‌آموزان در یکی از مدارس تهران، گفت: ابتدا باید مقام‌های قضایی کار خود را انجام دهند و ما نتیجه را اگر لازم بود  اعلام خواهیم کرد.

وی درباره کمبود نیرو در بخش آموزشی با توجه به روند رو به رشد بازنشستگی معلمان  با اشاره به آزمون امسال استخدامی آموزش و پرورش، گفت: با پیش‌بینی‌هایی که برای کمبود نیروی انسانی کرده‌ایم، هیچ نگرانی برای این موضوع نداریم. با ردیف‌های استخدامی که امسال گرفتیم و همچنین ورودی‌هایی که از دانشگاه فرهنگیان داریم و حق‌التدریسی‌هایی که از گذشته با ما همکاری می‌کردند، مشکل امسال را برطرف خواهند کرد و جای نگرانی وجود ندارد.

بطحایی افزود: برای سال‌های آینده که شیب بازنشستگی نسبت به حال حاضر بیشتر خواهد شد پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته و مردم خوب ما نباید از این جهت نگران باشند، ان‌شاءالله آموزش و پرورش مثل سال‌های قبل با کمترین مشکل سال آموزشی جدید را آغاز می‌کند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,919 بازدید

    0 نظر

    درج: 23 خرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir