اطلاعیه مرکز مدارس خارج از کشور درباره آزمون اعزام فرهنگیان

0
اطلاعیه مرکز مدارس خارج از کشور درباره آزمون اعزام فرهنگیان به خارج

مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در خصوص پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور که در تاریخ مقرر در آزمون مذکور ثبت نام کرده‌اند، می‌رساند این آزمون صبح روز جمعه مورخ 1396/2/21 در 67 حوزه امتحانی سراسر کشور راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

داوطلبان گرامی می توانند از روز 17 لغایت ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه با ورود به سامانه ثبت نام آزمون به آدرس http://eazam.medu.ir و وارد کردن کاربری و کلمه عبور خود نسبت به ورود به سامانه اقدام کرده و پس از ورود در قسمت مدیریت بر روی آیکون پرینت کلیک کرده و نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

لازم به ذکر است آن دسته از فرهنگیان گرامی که در هنگام ثبت نام گزینه انتخاب زبان خارجی برای آنها غیر فعال بوده است باید قبل از دریافت کارت زبان خارجی آزمون را در محل مشخص شده تعیین کنند و پس از این کار امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای آنان فراهم است.

توجه: آن دسته از داوطلبان که موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده بودند تنها تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه امکان پرداخت وجه از طریق درگاه الکترونیکی و دریافت کارت خود را دارند.

ب- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ 1396/2/21 برگزار می‌شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 7:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان راس ساعت 8:20 صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

ج ـ تذکرهای‌ مهم‌

1-در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2-در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:20 (هشت و بیست دقیقه) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

3-هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

4- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب،هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,126 بازدید

    0 نظر

    درج: 19 اردیبهشت 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir