وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع تر مطالبات فرهنگیان را پرداخت

0
وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع تر مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند

فریده اولادقباد در مراسم تجلیل از معلمان نمونه اسلامشهر، با بیان این که هدف ما این است، که جایگاه آموزش و پرورش در افق ۲۰ ساله برنامه توسعه کشور در جایگاه نخست دولت باشد، گفت: برای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت کشور باید هزینه کرد و به این امر اهمیت داد، قطعاً اگر به آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم همه مسیرهای رشد و توسعه کشور را به دست آوریم.

نماینده مردم شهرستان های تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که در برنامه ششم توسعه که دولت به مجلس ارائه کرده بود، تنها یک بند درباره آموزش و پرورش وجود داشت، افزود: با تلاش‌های نمایندگان ۲۴ بند دیگر به این برنامه افزوده شد، که یکی از آن ها اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان است، ما برای اجرای هرچه سریع تر رتبه بندی معلمان اصرار داریم.

اهمیت به آموزش و پرورش موجب رشد پایدار دولت ها می شود

وی بر اجرای سند نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: باید بودجه آموزش و پرورش محقق شود، در بودجه سال ۹۶ سهم آموزش و پرورش قریب به ۳۶ هزار میلیارد ریال بود، که بین ۶ تا ۹ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در زمینه پرداخت پاداش بازنشستگان معلمان، حقوق حق‌التدریسی معلمان، سرباز معلمان و معوقات این قشر وجود داشت، اما در بودجه سال ۹۷ سهم آموزش و پرورش مبلغ ۴۲ میلیارد تومان تعیین شده که امیدواریم با تخصیص کامل آن در سال جاری کسری وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت‌هایی که به رشد پایدار نمی‌رسند، به دلیل نادیده گرفتن آموزش و پرورش است، نظام جمهوری اسلامی ایران به پاسداشت خدمت صادقانه شما معلمین پابرجا مانده است.

اولادقباد گفت: همان‌طور که در دوران انقلاب و دفاع مقدس شهدا برای پایداری این نظام ایثار و از خود گذشتگی کردند و به شهادت رسیدند، شما معلمان نیز با خدمات صادقانه و ایثار به نظام کمک کردید، زمانی آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر جوانان در جامعه کاهش می‌یابد که معلمان خوب فعالیت کنند و وظیفه و رسالتی را که دارند را به‌خوبی انجام بدهند.

معلمان با عشق و علاقه توانستند با این شرایط مالی موفق عمل کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان این که معلمان با عشق و علاقه و عرق معلمی توانستند با این شرایط مالی و امکاناتی که در اختیار دارند، موفق عمل کنند، افزود: ما همیشه در مجلس و جلسات شورا این تذکرات را داده‌ایم.

اولاد قباد وعده پیگیری مصوبات لایحه برنامه توسعه ششم را داد و افزود: از وزیر آموزش و پرورش هم می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر مطالبات همکاران فرهنگی را در زمینه‌های مختلف پرداخت کند.

مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان اسلامشهر بعد از ظهر دوشنبه با حضور امیرالله حقیقی، فرماندار اسلامشهر، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر، روسای ادارات این شهرستان، مدیران و معلمان مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,174 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 اردیبهشت 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir