تاثیر کیفیت نوشت‌افزارها بر روند یادگیری

0
تاثیر کیفیت نوشت‌افزارها بر روند یادگیری

دکتر مستوره سادات مدرسی با اشاره به تاثیر کیفی نوشت افزار در مصرف کننده، گفت: کیفیت و درخشندگی و تنوع رنگ بندی مطلوب در نوشت افزارهای مختلف همواره نظر و توجه کودکان را به خود جلب می کند.
وی همچنین در ادامه افزود: کیفیت مطلوب بسیاری از نوشت افزارها همواره تاثیر مثبتی را بر روند یادگیری و مصرف دارند، در حالی که برخی از کالاهای تولید شده در داخل کشور از کیفیت و جذابیت‌های لازم برخوردار نیستند.
این مشاور خانواده با بیان این که خانواده های ایرانی برای خرید کالای ایرانی تربیت و فرهنگ سازی نشده اند، اظهار کرد: فرهنگ همواره یک قانون نانوشته است، به طوری که در روندی تدریجی به بار می نشیند.
وی همچنین در ادامه اضافه کرد: متاسفانه امروزه موضوع تجمل گرایی از دوران کودکی در ذهن کودکان کشور نهادینه می شود، به طوری که این موضوع در دوران کودکی به فرهنگ تبدیل شده و تغییر آن در ایام بزرگسالی سخت و دشوار خواهد بود.
مدرسی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد،‌ همچنین در ادامه تاکید کرد: برای جلوگیری از رشد و ترویج تجمل گرایی باید به حمایت از تولید ملی روی بیاوریم.

وی با اشاره به این که در بسیاری از مواقع کالاهای ایرانی در خارج از ایران ارزان تر از داخل کشور به فروش می رسند، گفت: تولیدکنندگان با کیفیت پایین نمی‌توانند انتظار فروش مطلوب از محصولات خود را داشته باشند.
این روانشناس ایرانی با بیان این که تولیدکنندگان ایرانی همواره باید به فکر افزایش کیفیت محصول خود باشند، عنوان کرد: افزایش کیفیت در تولید داخلی بدون شک با حمایت های دولتی امکان پذیر است.
وی با اشاره به لزوم افزایش کیفیت محصولات داخلی، عنوان کرد: شایسته است تا تولیدکنندگان ایرانی با بهره گیری از نظرات و علم کارشناسان مختلف کیفیت محصولات خود را از نظر ظاهری و کارکردی ارتقاء داده و محصولی را تولید کنند که در جلب نظر مشتری موفق باشد.
مدرسی همچنین در ادامه گفت: امروزه بسیاری از تولیدکنندگان نوشت افزار داخلی برای صرفه جویی در هزینه های مختلف طرح ها و اشکالی را برای ظاهر نوشت افزار استفاده می کنند که فاقد ارزش ها و جذابیت‌های لازم برای مشتری است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,432 بازدید

    0 نظر

    درج: 15 مهر 1396

    توسط: zinatlou
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir