نقش دانش‌آموزان در استارتاپ‌ها

0
نقش دانش‌آموزان در استارتاپ‌ها

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت جشنواره علمی-پژوهشی جابربن حیان برای حوزه دانش بنیان گفت: استارتاپ‌های آینده در بین نوجوانان و دانش‌آموزان محقق خواهد شد. بایستی در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری، بودجه بخش پژوهش تقویت شود تا از ایده‌ها برای سیاست گذاری‌ها استفاده شود.

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم زاده در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره علمی- پژوهشی جابربن حیان  ویژه اختراعات و ابتکارات دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل در مرحله استانی گفت: ما در جشنواره جابربن حیان به دنبال کارهای لوکس نیستیم بلکه به دنبال پرورش و ایجاد مشارکت، کارگروهی و خلاقیت هستیم تا پیوند میان آموزش با پژوهش را برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره با ایجاد رقابت سالم، منشأ فعالیت نو و شکوفایی استعدادها و ایده‌های جدید و آموزه‌های علمی برای کاربرد آن در مسائل زندگی باشد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طرح انسداد مبادی بیسوادی با همکاری وزارت آموزش و پرورش، نهاد ریاست جمهوری، سازمان بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد پیگیری شده و سعی بر این است که با این اقدامات و به پشتوانه و مشارکت مردم و رسانه‌ها هیچ کودک ابتدایی خارج از مدرسه نماند.

حکیم زاده اضافه کرد: مسئول تدوین کتاب‌های درسی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است. با این حال در معاونت آموزش ابتدایی نظرات و پیشنهادات خود را را در راستای اقتضائات دوران کودکی و اولویت‌های آموزش‌های مهارتی و مرحله‌ای به این سازمان ارائه داده‌ایم تا در تألیف کتاب‌ها به آن‌ها توجه شود بنابراین تغییری که در کتاب های درسی ایجاد می‌شود، در راستای علمی بودن و با توجه به موضوعات روز است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات بهینه‌ای از سوی سازمان آموزش و پرورش در زمینه محیط زیست انجام شده است و امیدواریم با  اجرای طرح‌ها و آگاه‌سازی از سوی معلمان به دانش‌آموزان تداوم یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: برگزاری مرحله کشوری این جشنواره و رخداد علمی دانش آموزان ابتدائی سراسر کشور در استان خراسان رضوی با حضور منتخبان هر استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,677 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 تیر 1396

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir