ساعات کلاس‌های فوق برنامه «مدارس هیات امنایی» اعلام شد

0
ساعات کلاس‌های فوق برنامه «مدارس هیات امنایی» اعلام شد
مدیر امور شوراهای آموزش و پرورش مدت زمان اختصاص یافته برای فعالیت‌های فوق برنامه برای مدارس هیات امنایی را اعلام کرد و گفت: برای دبستان‌ها حداکثر چهار ساعت، برای مدارس دوره اول متوسطه شش ساعت و برای مدارس دوره دوم متوسطه حداکثر هشت در نظر گرفته شده است.

محمدباقر آدوسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مدارس هیئت امنایی چیزی تحت عنوان شهریه از اولیاء اخذ نمی‌شود اظهار کرد: مدارس هیئت امنایی مدارس دولتی هستند و تنها در شیوه مدیریت تفاوت دارند. بنابراین همانند دیگر مدارس دولتی شهریه‌ای بابت آموزش از دانش آموزان دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: مدارس هیئت امنایی در کنار درس مصوب، فعالیت‌ها و کلاس‌های فوق برنامه‌ای دارند که معمولا فعالیت‌هایی که می‌خواهند ارائه دهند را به آموزش و پرورش شهرستان ارسال می‌کنند و این خدمات در آنجا مورد بررسی قرار گرفته و تایید می شوند.

مدیر امور شوراهای آموزش و پرورش با بیان اینکه بر این اساس نرخ خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه که از سوی آموزش و پرورش شهرستان مصوب شده در قالب پوستری تهیه و در تابلوی اعلانات قرار می‌گیرد تا در معرض دید اولیاء باشد ادامه داد: ما بازدیدهایی از مدارس داریم و به تخلفات احتمالی درباره دریافت هزینه اضافه از والدین و سایر موارد رسیدگی می‌کنیم. بعضا گلایه هایی از سوی اولیاء مطرح می‌شود مبنی بر اینکه یک مدرسه هیئت امنایی هزینه‌ای را در ابتدای سال دریافت می‌کند اما کلاس‌های فوق برنامه‌ای که وعده داده بود را برگزار نمی‌کند. باید تاکید کنیم که اولیاء خودشان ناظر فعالیت‌های مدارس هیئت امنایی هستند و باید برنامه‌های وعده داده شده را مطالبه کنند.

آدوسی ادامه داد: البته اگر شکایتی از مدارس به دست ما برسد حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی رخ داده باشد برخورد جدی می‌کنیم. در همین راستا سال گذشته 26 مدرسه متخلف هیئت امنایی به مدرسه عادی تبدیل شدند.

وی زمان درنظر گرفته شده برای کلاس‌های فوق برنامه آموزشی و پرورشی فوق برنامه مدارس هیئت امنایی را اعلام کرد و گفت: ساعات فوق برنامه در مدارس ابتدایی چهار ساعت، در مدارس متوسطه اول شش ساعت و در مدارس متوسطه دوم هشت ساعت در هفته است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,925 بازدید

    0 نظر

    درج: 24 خرداد 1396

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir