اجرای عدالت آموزشی در جامعه ضروری است

0
اجرای عدالت آموزشی در جامعه ضروری است
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش اعتقاد دارد که اگر قرار است اتفاقی در جامعه اسلامی رخ دهد باید عدالت در آن رعایت شود و عدالت این است که همه دانش‌آموزان را به یک نحو ببینیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مسیب‌زاده دوشنبه 11 اردیبهشت در اختتامیه جشن تکلیف دانش‌آموزان عشایر پسر کشور که در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، با یادآوری این نکته که عدالت با تساوی قطعاً تفاوت دارد، افزود: عدالت این است که بیش از پیش به دانش‌آموزان عشایری خوب برسیم زیرا اگر برنامه و آینده‌ای هست قطعاً به دست همین دانش‌آموزان رقم می‌خورد همان‌طور که امام راحل نیز فرمودند عشایر ذخیره انقلاب اسلامی هستند.

مسیب‌زاده ادامه داد: در این راستا با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش عشایر کشور و همچنین ستاد مرکزی اقامه نماز، کار بسیار خوب و منسجمی برای دانش‌آموزان عشایر کشور قم خورد و در آن نخستین دوره جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایر کشور در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشن بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز عشایر از 7 استان کشور حضور داشتند، گفت: فارس میزبان خوبی برای این دانش‌آموزان بود به طوری که همه آن‌ها از برگزاری این جشن که طی سه روز به طول انجامید، راضی بودند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش با تأکید بر اینکه برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان عشایر پسر کشور ادامه خواهد داشت، گفت: دوره بعدی این جشن‌ها از هفته آینده و طی روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور دانش‌آموزان عشایر پسر ۸ استان دیگر و به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

وی، زمان برگزاری سومین دوره جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایر کشور را تابستان سال جاری اعلام کرد و گفت: این جشن نیز ویژه دانش‌آموزان سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مسیب‌زاده در ادامه سخنان خود به برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزان در سال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ در ۲۳ آذرماه سال گذشته، ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان نومکلف پسر به محضر رهبر معظم انقلاب شرف‌یاب شدند و توانستند نماز مغرب و عشاء خود را به امامت معظم‌له اقتدا کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معظم‌له در این دیار بیانات بسیار زیبا و مفصلی را برای دانش‌آموزان ارائه کردند و آینده تمام فعالیت‌های جشن تکلیف و عبادت را برای دانش‌آموزان و مسئولان آنان روشن کردند.

مسیب‌زاده برگزاری جشن تکلیف ۵ هزار نفره در آستان قدس رضوی را از برنامه‌های سال گذشته اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: تمام ائمه جمعه و جماعات کشور بسیج شده‌اند و نسبت به برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر اهتمام می‌ورزند چرا که پیش از این در سال‌های گذشته این جشن برای دختران برگزار می‌شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,343 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 اردیبهشت 1396

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir