نیمی از شکایات آموزش و پرورش غیرواقعی است

0
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش از ثبت سالیانه بیش از 50 هزار شکایت درآموزش و پرورش سراسرکشور خبرداد و گفت: بیش از 50 درصد این شکایات غیر واقعی و بر اساس نگاه منفی است.

به گزارش ایسنا، سید رحیم میرشاه ولد در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه امام خمینی (ره) در زمان مبارزه با نظام ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظارت بیرونی را به نظارت درونی تبدیل کرد، اظهارکرد: بایدشوق درونی و نظارت درونی برای انجام تکلیف و وظایف سازمانی در کشور ایجاد شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرموده اند:«اگر می خواهید مملکت را اصلاح کنید، هرکس باید حیطه کاری خود را اصلاح کند» گفت: در طول سال های پس از انقلاب اسلامی همه توجه امام راحل(ره) به هدایت جامعه و فروبردن انسان ها  به درون خود در راستای خود کنترلی و خود ارزیابی بود.

وی بر استفاده از داشته‌های موجود در آموزش و پرورش تاکید و خاطر نشان کرد: باید با شناسایی فرصت ها و داشته هایمان در آموزش و پرورش در راستای مرتفع کردن مشکلات موجود حرکت کنیم.

میر شاه ولد به ثبت سالیانه بیش از 50 هزار شکایت درآموزش و پرورش سراسرکشور اشاره کرد و گفت: بیش از 50 درصد این شکایات غیر واقعی و بر اساس نگاه منفی است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش اذعان کرد: مدیران باید فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را با شفافیت کامل انجام دهند، زیرا مدیریت  غیرشفاف، شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است.

وی با بیان این که برداشتن حصارها در حوزه کاری مدیران ضروری است، اظهارکرد: مدیران باید در اتاق‌های شیشه‌ای فعالیت کنند تا رضایت ارباب رجوع حاصل شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میر شاه‌ولد بر توزیع قدرت و تفویض اختیار حوزه کاری توسط مدیران تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی و تصمیم گیری باید بر اساس شورای مشورتی در ادارات آموزش و پرورش صورت گیرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,497 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 بهمن 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir