مدرسه، موثر ترین مکان برای ساختن آینده کشور است

0
در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ریگان با بیان اینکه همه ی مسئولان، دانشمندان و افراد موفق جامعه خروجی  مدارس هستند، خاطر نشان کرد: توجه به مدارس و هزینه کردن در آنها، سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

وی تصریح کرد: انسان سازی و قرار دادن دانش آموزان  در مسیر کمال و سعادت، مهمترین هدف آموزش و پرورش است.

محسن بیگی با اشاره به جذب دانشجو معلم در شهرستان‌های مختلف استان بر اساس سیاست بومی گزینی، اظهار کرد: بومی بودن نیروی انسانی و ماندگاری آن در مناطق، موجب افزایش بهره وری و  کیفیت بخشی به فعالیت ها و برنامه های آموزشی و پرورشی  می شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در استان تیمی متشکل از کارشناسان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در راستای آمایش سرزمینی از لحاظ  نیاز به فضای آموزشی تشکیل شده و فعالیت خود را در مناطق و شهرستان های مختلف استان آغاز کرده است.

محمد محسن بیگی کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را مهمترین سیاست آموزش و پرورش استان کرمان دانست و افزود:  با اجرای برنامه های کیفیت بخشی موفقیت های چشمگیری درآموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 94-95  بدست آمده است.

وی بر تغییر روند آموزش ها از حفظی بر مفهومی و تحقیقی تاکید و اظهار کرد: آموزشی که موجب تغییر نگرش در رفتار و کردار دانش آموزان شود، مفید و موثر است.

محسن بیگی از سواد به عنوان دانستن برای بکار بستن، بکار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای با دیگران بهتر زیستن نام برد و خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ باهم زیستن در جامعه رواج پیدا کند بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی به حداقل می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه  در حوزه تعلیم و تربیت به دنبال ارتقاء

اخلاقیات در جامعه هستیم، گفت: اگر می خواهیم در حوزه اخلاقیات و تربیت دانش آموزان کار های اساسی و پایه ای انجام دهیم، باید زمینه تعامل، هم افزایی و هماهنگی همه ی رکن های تربیتی و فرهنگی را در جامعه هموار کنیم.

محمد محسن بیگی حفظ سرمایه های اجتماعی و احترام به بزرگتر ها را ضروری دانست و افزود: از بین بردن سرمایه های اجتماعی موجب سلب اعتماد شده و آسیب زا است.

وی با بیان اینکه اصل نماز باید برای دانش آموزان نهادینه شود، از برپایی نماز جماعت در بیش از سه هزار مدرسه استان خبر داد.

بر پایه این گزارش: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ریگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,983 بازدید

    0 نظر

    درج: 4 آبان 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir