طرح همیار گردشگر از فردا اجرا می شود

+1
مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تفاهمنامه «طرح همیار گردشگر» با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از فردا(دوشنبه) اجرا می شود.
مهدی علی اکبرزاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمامی برنامه ها و شرایط اجرایی طرح در قالب یک سند همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آماده شده، گفت: این طرح در همه مدارس و با هماهنگی ادارات کل استانها در سراسر کشور قابل اجرا است.
وی افزود: در این طرح همانند دیگر طرح های مشترک آموزش و پرورش با دستگاه های اجرایی از جمله طرح همیار پلیس، دانش آموز در ساعات فوق برنامه اطلاعاتی را کسب خواهد کرد و آموزش هایی را در زمینه گردشگری از جمله آشنایی با نقاط دیدنی کشور، بعد مسافت بین شهرها، آشنایی با تولیدات و صنایع دستی، فعالیت های اقتصادی، گویش ها و همچنین آداب و سنن مردم مناطق مختلف کشور آموزش می بینند.
مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموز وقتی این کارها را از طریق سازمان میراث فرهنگی و تحت نظارت آموزش و پرورش آموخت و آموزش های لازم را در این زمینه طی کرد به عنوان سفیر سازمان میراث فرهنگی در میان خانواده، همکلاسی و اجتماع می تواند اطلاع رسانی کند.
وی با بیان اینکه زمینه برای حضور تمامی 13 و نیم میلیون دانش در طرح همیار گردشگر وجود دارد، افزود: این طرح همانند اجرای طرح های دیگر برای آموزش و پرورش سخت نیست زیرا آموزش های فوق برنامه تا آموزش های برنامه ای برای دانش آموزان بیشتر جذابیت دارد.
مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، یکی دیگر از کارکردهای این طرح را کمک دانش آموزان همیار گردشگر به افرادی که نماینده گردشگران در منطقه هستند عنوان کرد و ضمن ابراز خرسندی از اینکه کشور سرشار از وجود آثارباستانی و مناطق گردشگری است، گفت: اجرای این طرح برای دانش آموزان داوطلب حضور در این طرح مزیت هایی دارد که می توان به مسئولیت پذیری، ارتقاء سطح روابط عمومی و اجتماعی افراد، اطلاع از دانش علم روز صنعت گردشگری و در نهایت کسب حرفه و درآمدزایی برای دانش آموزان اشاره کرد.
علی اکبرزاده افزود: با حضور مسئولان و دست اندرکاران این دو نهاد فرهنگی فردا(دوشنبه) از سند تفاهمنامه طرح همیار گردشگر رونمایی و اجرا می شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,101 بازدید

    0 نظر

    درج: 4 مهر 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir