آموزش های فنی و حرفه ای، پیامکی می شود

0
آزمون بین‌المللی متقاضیان کار در خارج کشور در ایران برگزار می‌شود. معاون وزیر کار با اعلام این خبر، از دریافت مجوز برای آموزش‌های پیامکی و مجازی فنی و حرفه‌ای از سوی مجلس با اختصاص ردیف بودجه‌ای مشخص خبر داد.
کورش پرند با تبیین مهم ترین برنامه های فنی و حرفه ای در سال جاری، از تدوین ۲۰۰ برنامه عملیاتی برای این سازمان در سال جدید خبر داد و بیان داشت: پیگیری تدوین و اجرای طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستائیان، عشایر و مناطق محروم و مرزی کشور با رویکرد اشتغال پایدار (مصوب ۹۳.۰۹.۰۴ شورای عالی اشتغال) در جهت عدالت آموزشی و به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان و مشکل حاشیه نشینی و سکونت گاههای غیررسمی از برنامه های مهم این سازمان در سال جاری است.
معاون وزیر کار گفت: پیگیری و تدوین طرح ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص برنامه دیگری است که این سازمان در دستور کار خود دارد.
او گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، رئیس جمهور و وزیر کار این موضوع را از اولویت های بازار کار کشور دانسته و تاکید جدی بر ارائه راه حل های جامع و نظام مند دارند و بر همین اساس و با توجه به تجارب، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در الویت کاری قرار گرفته است.
پرند گفت: طرح ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور در سال ۹۳ به صورت پایلوت اجرا شده و در حال حاضر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تدوین ۱۰ زیر برنامه برای اجرای طرح مذکور آمادگی اجرای گسترده این طرح را در سراسر کشور دارد.
او گفت: حمایت های دولت و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اجرا و گسترش طرح یاد شده نقش مهمی دارد. مبحث دیگر اعزام نیروی کار به خارج کشور است که شرط لازم برای تحقق آن برگزاری آزمون های بین المللی است و در این راستا هماهنگی های لازم با سازمان های بین المللی برگزاری آزمون ها صورت گرفته و بزودی فراخوان ملی اجرای این آزمون ها را اعلام می کنیم.
معاون وزیر کار از دریافت مجوز برای آموزش های پیامکی و مجازی فنی و حرفه ای از سوی مجلس با اختصاص ردیف بودجه ای مشخص خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲ میلیون نفر عضو، آموزش های لازم را از این طریق دریافت می نمایند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,616 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 فروردین 1394

    توسط: farahani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir