نخستین دوره مسابقات شیمی دانش‌آموزی برگزار می‌شود

0
نخستین دوره مسابقات شیمی دانش‌آموزی برگزار می‌شود

عضو هیات اجرایی نخستین دوره مسابقات ملی کمیکار دانش آموزی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: ثبت نام دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات شروع شده است و تا ۱۳ آذر ادامه دارد البته تمهیداتی هم اندیشیده شده است که در ۲ مرحله ثبت نام انجام شود تا دانش آموزانی که به هر دلیلی فرصت ثبت نام را نداشتند در مرحله دوم که تا ۲۱ آذرماه تعیین شده در این مسابقه ثبت نام کنند.

«شادان ورزدار» با بیان اینکه در مجموع به مدت ۲ روز این مسابقه ملی با حضور دانش آموزان سراسر کشور در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین سیزدهمین دوره مسابقه ملی کمیکار دانشجویی روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا دبیرخانه اجرایی اولین دوره مسابقات ملی کمیکار (شیمی) دانش آموزی فراخوان این مسابقه را اعلام کرده است، ادامه داد: قرار است روزانه حدود ۵۰۰ نفر و در واقع ۵۰ گروه پنج نفره در این دوره از مسابقه شرکت کنند.

عضو هیات اجرایی نخستین دوره مسابقات ملی کمیکار دانش آموزی خاطرنشانکرد: انجمن مهندسی شیمی ایران اولین دوره مسابقات مستقل کمیکار دانش آموزی را در یکم و دوم بهمن ماه ۹۸ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کند که هدف از برگزاری این مسابقه که به همت انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار می شود، فراهم آوردن زمینه مشارکت دانش آموزان در طراحی و ساخت ماشین کوچکی است که توانایی کنترل یک واکنش شیمیایی را دارد.

ورزدار اضافه کرد: حضور برای تمامی تیم های دانش آموزی از مدارس و پژوهش سراهای دانش آموزی آزاد است و از برگزیدگان مسابقه دانش آموزی کمیکار قدردانی می شود و سهمیه شرکت و فرصت رقابت کمیکار دانشجویی اعطا خواهد شد.

وی یادآورشد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مسابقه به نشانی www.chefestival.ir قسمت کمیکار دانش آموزی مراجعه کنند.

به گفته ورزدار، در مجموع چهار بخش پوستر، عملکرد، لیگ آزاد و جدا سازی از مراحل این دوره از مسابقات دانش آموزی است و در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر معرفی خواهد شد

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,120 بازدید

    0 نظر

    درج: 19 آبان 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir