زمان ثبت نام بن کارت سی امین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

0
دومین جلسه مدیران کمیته‌ها و بخش‌های سی‌امین نمایشگاه سخنگوی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اختصاص 164 میلیارد یارانه خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: معاونت امور فرهنگی هیچ‌گونه تفاهم‌نامه خصوصی با مراکز دانشگاهی منعقد نکرده است.
به گزارش ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده با اشاره به یارانه اختصاص یافته از سوی معاونت امور فرهنگی عنوان کرد: 164 میلیارد یارانه خرید کتاب به سی‎امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اختصاص یافته است که 80 میلیارد ریال به دانشجویان و طلاب، 24 میلیارد ریال برای دانش‌آموزان، یک میلیارد ریال برای اساتید حوزه و دانشگاه و 50 میلیارد ریال بن مشارکتی مربوط به کتابخانه‌ها، مراکز علمی- فرهنگی، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و مراکز علمی و فرهنگی، کانون‌های فرهنگی مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ... است.
وی افزود: در این دوره از نمایشگاه مبلغ یک میلیون ریال بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب (60 درصد آن از سوی دانشجویان و طلاب و 40 درصد از سوی معاونت امور فرهنگی)، 500 هزار ریال بن خرید کتاب برای دانش‌آموزان(60 درصد معاونت امور فرهنگی و 40 درصد دانش‌آموزان)، دو میلیون و 500 هزار ریال بن خرید کتاب برای اساتید حوزوی و دانشگاهی(70 درصد توسط اساتید و 30 درصد از سوی معاونت امور فرهنگی) ارایه خواهد شد.
امیرزاده با اشاره به نحوه مشارکت نهادها و سازمان‌ها نیز عنوان کرد: این معاونت در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی در کمک به جامعه علمی کشور و ترویج فرهنگ کتابخوانی در دستگاه‌های دولتی، خصوصی و عمومی دستورالعمل نحوه استفاده از این مشارکت‌ها را در سایت TIBF.IR اطلاع‌رسانی کرده است. سازمان‌ها و نهادهای متقاضی در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد: در زمینه ارایه یارانه‌های مشارکتی معاونت امور فرهنگی با هیچ کدام از مراکز دانشگاهی اعم از خصوصی و دولتی تفاهم‌نامه اختصاصی منعقد نکرده است و این مراکز صرفا با مراجعه به سایت TIBF.IR و ثبت‌نام می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. همچنین بن کارت‌های خرید کتاب مربوط به هیچ ناشر خاصی نبوده و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند از تمامی ناشران حاضر در نمایشگاه نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.  
وی افزود: سهم مشارکت معاونت فرهنگی در این زمینه از 5 تا 25 درصد تعیین شده است که کتابخانه‌ها و مراکز دانشگاهی به طور حداکثری از این  تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.
 
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند زمان ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویی از 31 فروردین ماه تا 3 اردیبهشت است. دانشجویان محترم لطفا به سامانه bon.tibf.ir مراجعه و قبل از ثبت نام حتما راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کنید. 
 
 بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,189 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 فروردین 1396

    توسط: jadda
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir